Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Staakt-het-Vuur en een wereldwijd vredesfonds (Israël, VS, EU en rijke Arabische landen) voor de heropbouw van de Gazastrook en de vernielde infrastructuur in Libanon met de uitdrukkelijke veroordeling van zowel terroristische organisaties als buitensporig geweld gepleegd door Israël en de VS en de plicht om in de toekomst vreedzaam samen te leven tot ieders tevredenheid.
Maar naar mij zullen ze wel niet luisteren zeker ? Ik betwijfel of Madam Rice mijn vredesproza zit te lezen. Maar hoop doet leven. 
|
Oké, dat is dan al min of meer dat wat we samen willen. Het probleem daarbij, labyrinth, is dat iedereen zoiets wilt, staakt het vuren en wereldwijde vrede. En toch... Wat uw fonds betreft, daar wil ik het graag anders (we moeten een beetje afpsreken hee als we samen naar madam Rice gaan) mee: enkel landen die democratie hebben, dus Saoudi Arabië: buiten mannen, even aan de deur gaan wachten en uw huiswerk opnieuw maken.
Die proza moeten we blijven voeren, of Rice nu aan de thee zit of ligt te ronken.