Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2006, 07:48   #6266
joadoor
Partijlid

Standaard ufo

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Exodus zal het waarschijnlijk graag horen maar ik ben het met dit hierboven dus eens.

Ik heb zelf een UFO gezien in 1982, en mijn waarneming is nog steeds niet verklaarbaar, zelfs met niet de huidige bekende technologien.
Parcifal eerst en vooral vind ik het prachtig dat je zo een ervaring gehad hebt. Nu mijn vraag aan uw, hoeveel mensen heb je het verteld en hoevelen van hen hebben je vierkant (in het gezicht of achter je rug) uitgelachen. Kun je je nu een beetje plaatsen in de situatie van sommigen op dit forum. O.K. jouw situatie heb je in werkelijkheid meegemaakt, en sommigen op dit forum doen het met behulp van een tekst dat ze ergens haalden, maar dat is evenwaardig, tenminst toch als de persoon er echt doorzicht in heeft. Niemand heeft de volledig waarheid maar we hebben allemaal een beetje van de puzzel. Door een ander zijn waarheid te onderzoeken kan zijn stukje waarheid bij het jouwe gevoegd word. Ik zeg niet dat je een waarheid van iemand anders klakkeloos moet overnemen, tenslotte om het voor jouw ook waarheid te worden moet er ook een doorzicht ontstaan bij jouw. Wat wel helpt is het eerst te aanvaarden als waar en dan er dieper op in beginnen gaan. Blijkt het trash te zijn dan weet je al zeker dat je die denkpiste niet moet volgen, en andersom is het een verrijking voor je zelf.

groetjes Joadoor
joadoor is offline   Met citaat antwoorden