Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2006, 18:13   #6261
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Geloof jij in buitenaards leven?

Wat er ook van zij, als je de mogelijkheid van intelligent buitenaards leven openlaat, dan laat je een wagewijde deur open. Welke levensvormen zijn er dan al niet mogelijk? Reptielen? Greys? Etc...
Nee, ik ben geen believer.
Ik heb indertijd iets gezien waar ik geen verklaring voor vind.
Elke conclusie die ik zou kunnen trekken zou een gok zijn, ik trek dus
geen conclusies. 8)
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 18:35   #6262
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof in God de almachtige Vader en Jezus Christus zijn enige Zoon
onze Heer. Wanneer Hij beslist dat wij een buitenaards leven mogen ontdekken, dan merken we het wel.
Oud 25 juli 2006, 22:26   #6263
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Exodus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Parcifal
Nee, ik ben geen believer. Ik heb indertijd iets gezien waar ik geen verklaring voor vind. Elke conclusie die ik zou kunnen trekken zou een gok zijn, ik trek dus geen conclusies. 8)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ik geloof in God de almachtige Vader en Jezus Christus zijn enige Zoon onze Heer. Wanneer Hij beslist dat wij een buitenaards leven mogen ontdekken, dan merken we het wel.
Zo verschillend en toch zo gelijk

Laatst gewijzigd door Gun : 25 juli 2006 om 22:26.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2006, 22:28   #6264
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Monseignieur Corrado Balducci - getuigenis april 2006 (Disclosure Project) Monseigneur Balducci is een theoloog van het Vaticaan, een insider die zeer dicht bij de paus staat. Hij was vele malen prominent aanwezig op de Italiaanse televisie waar hij verkondigde dat het buitenaardse contact een reëel fenomeen is en geen psychologische verbeelding. klik hier
En als hij dat gezegd heeft dan MOET het wel enig waarde hebben
Oud 26 juli 2006, 07:11   #6265
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik geloof in God de almachtige Vader en Jezus Christus zijn enige Zoon
onze Heer. Wanneer Hij beslist dat wij een buitenaards leven mogen ontdekken, dan merken we het wel.
Dat is toch diezelfde god van liefde en vrede en zo? Die god die geweld veroordeelt? Die god die liever zijn eigen zoon opoffert dan hem te laten strijden voor zijn leven? Hoe kun je in god geloven en geweld goed praten, Gott mit uns? Vanwaar kennen we dat nu weer?

Hypochristianity!
Oud 26 juli 2006, 07:48   #6266
joadoor
Partijlid

Standaard ufo

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Exodus zal het waarschijnlijk graag horen maar ik ben het met dit hierboven dus eens.

Ik heb zelf een UFO gezien in 1982, en mijn waarneming is nog steeds niet verklaarbaar, zelfs met niet de huidige bekende technologien.
Parcifal eerst en vooral vind ik het prachtig dat je zo een ervaring gehad hebt. Nu mijn vraag aan uw, hoeveel mensen heb je het verteld en hoevelen van hen hebben je vierkant (in het gezicht of achter je rug) uitgelachen. Kun je je nu een beetje plaatsen in de situatie van sommigen op dit forum. O.K. jouw situatie heb je in werkelijkheid meegemaakt, en sommigen op dit forum doen het met behulp van een tekst dat ze ergens haalden, maar dat is evenwaardig, tenminst toch als de persoon er echt doorzicht in heeft. Niemand heeft de volledig waarheid maar we hebben allemaal een beetje van de puzzel. Door een ander zijn waarheid te onderzoeken kan zijn stukje waarheid bij het jouwe gevoegd word. Ik zeg niet dat je een waarheid van iemand anders klakkeloos moet overnemen, tenslotte om het voor jouw ook waarheid te worden moet er ook een doorzicht ontstaan bij jouw. Wat wel helpt is het eerst te aanvaarden als waar en dan er dieper op in beginnen gaan. Blijkt het trash te zijn dan weet je al zeker dat je die denkpiste niet moet volgen, en andersom is het een verrijking voor je zelf.

groetjes Joadoor
joadoor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2006, 08:23   #6267
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

De meesten durven er niet over spreken omdat ze benauwd zijn van uitgelachen te worden, en beschouwd te worden als "gek". Zeker de strikt wetenschappelijke types zijn er als de kippen bij om het als zever af te doen, en dat geldt niet alleen voor alien ervaringen, maar voor alles dat buiten het algemeen geaccepteerde wereldbeeld van de wetenschap ligt zo ook spirituele/mystieke ervaringen.

De moderne wetenschap creeërt een zeer nauw beeld van de werkelijkheid, waar de zin van het leven een beetje zoek is. Alles is immers het toeval, overleven van de sterkste zonder al te veel compassie. Dat dit beeld gepromoot wordt door sommigen is geen toeval denk ik. Totalitaire regimes hebben altijd baat gehad bij zo'n denkbeeld.
Oud 26 juli 2006, 08:26   #6268
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joadoor Bekijk bericht
Parcifal eerst en vooral vind ik het prachtig dat je zo een ervaring gehad hebt. Nu mijn vraag aan uw, hoeveel mensen heb je het verteld en hoevelen van hen hebben je vierkant (in het gezicht of achter je rug) uitgelachen. Kun je je nu een beetje plaatsen in de situatie van sommigen op dit forum. O.K. jouw situatie heb je in werkelijkheid meegemaakt, en sommigen op dit forum doen het met behulp van een tekst dat ze ergens haalden, maar dat is evenwaardig, tenminst toch als de persoon er echt doorzicht in heeft. Niemand heeft de volledig waarheid maar we hebben allemaal een beetje van de puzzel. Door een ander zijn waarheid te onderzoeken kan zijn stukje waarheid bij het jouwe gevoegd word. Ik zeg niet dat je een waarheid van iemand anders klakkeloos moet overnemen, tenslotte om het voor jouw ook waarheid te worden moet er ook een doorzicht ontstaan bij jouw. Wat wel helpt is het eerst te aanvaarden als waar en dan er dieper op in beginnen gaan. Blijkt het trash te zijn dan weet je al zeker dat je die denkpiste niet moet volgen, en andersom is het een verrijking voor je zelf.
Wat ik in blauw en bold heb aangeduid is nu net wat believers maar niet willen aanvaarden.
En maar zeveren over hoe dom iedereen is die ook maar iets van de loze beweringen na onderzoek in de prullenbak klasseert.
Oud 26 juli 2006, 08:34   #6269
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Wat ik in blauw en bold heb aangeduid is nu net wat believers maar niet willen aanvaarden.
En maar zeveren over hoe dom iedereen is die ook maar iets van de loze beweringen na onderzoek in de prullenbak klasseert.
Hoe weet je zeker als het trash is, hoe raar het ook klinkt? Als iemand zegt dat hij een vliegende schotel heeft gezien, is het dan direct trash? Als iemand zegt dat er grijze mannetjes met grote ogen naast zijn bed stand? Of als iemand zegt dat zijn buitenlichaamservaring heeft gehad? Allemaal trash, of is er meer dat moet onderzocht worden? Wat als er niet 1 persoon, maar duizenden tot honderduizenden dit zeggen?

Hoe kan jij dan zeggen dat iets trash is, want dat kan je toch maar doen nadat je een grondige studie van het fenomeen hebt gedaan.

En dan is nu net wat sommige wetenschappelijke types niet doen, ze veroordelen nog vooraleer ze weten waar de klepel hangt in relatie tot het onderwerp. Dat kan je niet ontkennen. Over hun eigen vakgebied weten ze veel, maar dat heeft het nog niet het recht direct iets anders neer te sabelen, iets dat niet binnen hun vakgebied past.

Laatst gewijzigd door exodus : 26 juli 2006 om 08:36.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2006, 08:36   #6270
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Speciaal voor exodus: leer lezen wat er staat, alléén wat er staat, alles wat er staat. Bij zo'n korte post zou dat toch moeten lukken.
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joadoor Bekijk bericht
...Blijkt het trash te zijn dan weet je al zeker dat je die denkpiste niet moet volgen

Laatst gewijzigd door Firestone : 26 juli 2006 om 08:38.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2006, 08:41   #6271
exodus

Standaard

Citaat:
Speciaal voor exodus: leer lezen wat er staat, alléén wat er staat, alles wat er staat. Bij zo'n korte post zou dat toch moeten lukken.
Het is in "wat de believers niet willen aanvaarden" dat je je oordeel al hebt geveld." Jij beslist dan voor hun als iets trash is, en zegt dan dat ze het niet willen aanvaarden. En maar terugvallen op argumenten als "na onderoek". Wat een argument.

Hoeveel wetenschappers hebben het UFO fenomeen bestuudeert, of spirituele mystieke ervaringen. De meeste die het echt bestudeert hebben zijn tot de conclusie gekomen dat ze wel eens echt kunnen zijn.
Oud 26 juli 2006, 08:43   #6272
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

***zucht***
Oud 26 juli 2006, 08:44   #6273
exodus

Standaard

Citaat:
***zucht***
Oud 26 juli 2006, 09:18   #6274
exodus

Standaard

Korte samenvatting van de NWO door globalisatie:

Citaat:
If the human race lifted its eyes from the latest soap opera or game show for long enough to engage its brain, it would see that these events are not just going to happen - they are happening. The momentum for the centralized control of global politics, business, banking, military and media is gathering pace by the hour. The micro-chipping of people is already being suggested and, in many cases, underway.

Whenever a hidden agenda is about to be implemented there is always the period when the hidden has to break the surface for the final push into physical reality. This is what we are seeing now in the explosion of mergers between global banking and business empires, and the speed at which political and economic control is being centralized through the European Union, the United Nations, the World Trade Organization, the Multilateral Agreement on Investment, and the stream of other globalizing bodies like the World Bank, International Monetary Fund and the G-7/G-8 summits.

Laatst gewijzigd door exodus : 26 juli 2006 om 09:19.
Oud 26 juli 2006, 09:35   #6275
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard It is time for a new ...

Rijst: "Het is tijd voor een nieuw Midden-Oosten. Het is tijd om duidelijk te maken aan degenen die geen nieuw Midden-Oosten willen, dat wij zullen overwinnen"
Ze ging niet meteen op het verzoek van Abbas in om een staakt-het-vuren af te kondigen, maar pleitte voor een duurzame oplossing.

Doet me verdacht veel denken aan "It is time for a new ... World Order"
DiXiT George I
9-11 ... 1991
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2006, 09:35   #6276
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe weet je zeker als het trash is, hoe raar het ook klinkt? Als iemand zegt dat hij een vliegende schotel heeft gezien, is het dan direct trash? Als iemand zegt dat er grijze mannetjes met grote ogen naast zijn bed stand? Of als iemand zegt dat zijn buitenlichaamservaring heeft gehad? Allemaal trash, of is er meer dat moet onderzocht worden? Wat als er niet 1 persoon, maar duizenden tot honderduizenden dit zeggen?

Hoe kan jij dan zeggen dat iets trash is, want dat kan je toch maar doen nadat je een grondige studie van het fenomeen hebt gedaan.

En dan is nu net wat sommige wetenschappelijke types niet doen, ze veroordelen nog vooraleer ze weten waar de klepel hangt in relatie tot het onderwerp. Dat kan je niet ontkennen. Over hun eigen vakgebied weten ze veel, maar dat heeft het nog niet het recht direct iets anders neer te sabelen, iets dat niet binnen hun vakgebied past.

Tsja helemaal mee eens.

Maar je hoeft niet ver te zoeken hoor voor 'vliegende schotels'

Onderzoek zeer diep het werk van Victor Schauberger, een geniale man, maar ja, 'slechts' een soort boswachter. Maar hij heeft wel met zijn inzicht in de natuur veel dingen ontdekt die de meeste wetenschappers nog niet snappen, wat volgens mij de bedoeling van de wetenschap is, iest NIET snappen.

Er zijn trouwens integere wetenschappers geweest die tegen Schauberger gezegd hebben dat ze de studenten jarenlang verkeerd hebben ingelicht en dat Schauberger gelijk had.

Maar goed, hij heeft met behulp van de vortex technologie zeer ingenieuze anti-gravitatie toestellen gemaakt. Deze werken op vrije energie, en DAT is een van de reden dat ze belachelijk gemaakt worden.

Ze willen niet dat we te dicht bij de vrije energie komen want dan zijn we niet meer of in ieder geval moeilijker manipuleerbaar.

Nuff Said

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2006, 09:38   #6277
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Condo-sleeza stalls ceasefire with bullshit

'Don't get your hopes up, Arab man, I've come to stall for time so my masters can kill more of your people ...'

'I know, puppet lady, I know ...'

'Lebanese Minister of Social Affairs Nayla Muawwad said the discussion wound up serving more to inform Rice than for her to inform the other participants. As Rice met with Siniora, dozens of demonstrators outside his office building protested U.S. support for the military action.
"4 Million Lebanese Hostages," said one poster. Another blared: "Massacre." Yet another: "1,000 Injured -- American Tax Dollars at Work."
'

http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/...acy/index.html

O ja CNN=ClapTrap No News!

Pin d'Ar
Oud 26 juli 2006, 09:47   #6278
Pindar
Banneling

Standaard

Meacher: GM will ruin organic farms
(wat de bedoeling is, alle boeren moeten weg!)

Citaat:
'Michael Meacher, the former Labour environment minister, said last night that the Government's "arrogant" decision to pave the way for genetically modified food to be produced commercially in Britain would lead to organic farms being wiped out "within a few years".
Mr Meacher said that GM crops would "contaminate" organic farms and make it impossible for the fast-growing organic food industry to survive.'

http://www.telegraph.co.uk/news/main...7/23/ngm23.xml
Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 juli 2006 om 09:49.
Oud 26 juli 2006, 10:34   #6279
exodus

Standaard

Israel wordt, net zoals de USA, aan de top gecontroleerd door de NWO. Ze hebben dezelfde agenda, en Isreal is slechts een instrument voor hun. Ze moeten obstakels op weg naar hun NWO uit de weg ruimen.

Herinner de woorden van Rice gisteren, "iedereen die tegen een nieuw midden oosten is zullen wij overwinnen."

Citaat:

Burning Babies Are Child's Play To Israel's Ethnic Cleansers

Racial purists don't accept civilian slaughter as a necessity of war, they fiendishly embrace it as they pursue an "ethno-bomb"

The megalomaniacs that control Israel wish to live in a world largely devoid of Muslims or Persians and they have embarked on a hundred year plus mission of ethnic cleansing to wipe them from the globe. The blitzkrieg of Lebanon is part of this process.

Race-specific bio-weapons have already been developed for this purpose.
From Wired News,

"Israel is reportedly developing a biological weapon that would harm Arabs while leaving Jews unaffected, according to a report in London's Sunday Times.

The report, citing Israeli military and western intelligence sources, says that scientists are trying to identify distinctive genes carried by Arabs to create a genetically modified bacterium or virus."

"The "ethno-bomb" program is based at Israel's Nes Tziyona research facility. Scientists are trying to use viruses and bacteria to alter DNA inside living cells and attack only those cells bearing Arabic genes."
Imagine if plans were unearthed detailing a program on behalf of Kim Jong-il or Mahmoud Ahmadinejad to create an ethno-bomb to wipe out Jews or caucasians. How would Israel and the United States react?

Only Israel is allowed to be nuclear-armed, violate dozens of UN treaties, use chemical weapons on civilians, and construct horrific policies of ethnic cleansing.

Israel have made a pact to carry out this agenda in league with the Neo-Cons, and above them the Globalists, whose desire is also world population reduction and complete full spectrum domination and control over all countries and near-Earth space itself.

All these facets are openly discussed by the elite in their own public documents.

The burned faces of Lebanese babies as they scream out in pain after another indiscriminate attack do not chill the souls of the Israeli doom merchants who's goal is no less than the ethnic cleansing of the majority of an entire race of people. The use of white phosphorous will seem like baby powder when Israel unleashes its arsenal of black death in the near future.
To fully realize this dark vision, the Globalists need to eradicate any rogue state that may become a focal point of organized opposition to the creation of a one world government led by racial purists acting under the guise of humanitarians and environmentalists. There will be no room for sovereign nations in the New World Order.

Hezbollah are no angels but compared to the relentless mesmerized brutality of the Israeli war machine, even the lapdog lamestream media has all but given up trying to portray this as a balanced affair.

Laatst gewijzigd door exodus : 26 juli 2006 om 10:36.
Oud 26 juli 2006, 11:56   #6280
TheTruth
Vreemdeling

TheTruth's schermafbeelding

Standaard

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be