Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2006, 13:48   #101
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Het is jammer dat je de inhoud van het krantenartikel zomaar wegwuift terwijl de inhoud ervan best interessant is.

Zoals ik al zei werd Georges Bush inderdaad op een democratische manier verkozen alhoewel je in de Verenigde Staten geen president wordt zonder de steun van de machtige petroleum- en wapenindustrie.

Zoals ik je reeds antwoordde, zijn er genoeg gevallen bekend van politici die op een democratische manier verkozen werden maar die zich niet aan de democratische spelregels en de nationale grondwet houden. Het is daarom dat ik even wees op het feit dat Bush jarenlang duizenden (bepaalde bronnen spreken zelfs van tienduizenden) Amerikanen heeft laten afluisteren. Een Amerikaanse rechter zei onlangs dat deze afluisterpraktijken onwettelijk waren.

Je hoeft het niet eens te zijn met mijn standpunt maar dat is nog geen reden om mij zaken te verwijten.
terug naar zinnige discussies;

Dat je aanhang moet hebben in de oliesector om president van Amerika te worden is een pure HYPOTHESE (geschreven door paranoia mensen; waarmee ik niet zeg dat het misschien niet waar is).

Wat zijn de spelregels?

En als u bedoeld die 'democratisch' gekozen politici die zich niet aan de regels hielden bedoeld u; communisme, facisme,extremisme,... Akkoord daar ben ik mee eens. Maar niet met het feit dat dat afluisteren zo verkeerd is(daar gaf ik mijn mening al over).
largo_w is offline   Met citaat antwoorden