Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Als alles wat we te zeggen hebben over dit topic is gezegd dan valt er niets meer te zeggen. Als we van gedacht zouden veranderen dan laten we u dat wel weten.
|
Je hebt gezegd dat de argumenten op de site staan. Nu vraag ik: wélke argumenten??
Als ik het goed begrepen heb zegt LSP dat er in Cuba een geprivilegieerde bureaucratische kaste is. Nu vraag ik dus: welke concrete argumenten zouden mij daarvan moeten overtuigen? Je verwacht het misschien niet maar ooit heb ik wel degelijk de mogelijkheid in overweging genomen dat jullie standpunten wel eens correct zouden kunnen zijn. Helaas voor jullie heb ik niets gevonden dat mij daarvan heeft kunnen overtuigen, eerder integendeel.
Ga je akkoord met mijn stelling dat LSP geen enkele bewijs heeft voor die 'bureaucratische kaste'?
Zo nee, laat mij dan zien waar het te vinden want ik vind het namelijk niet. Misschien ligt dat aan mij en heb ik een cursus begrijpend lezen nodig, vergeef mij in dat geval voor mijn beperkte intellectuele capaciteiten en wees aub zo goed om mij te begeleiden doorheen de LSP-lectuur aangaande Cuba en mij te vertellen waar die argumenten pro het bestaan van een bureaucratische kaste in Cuba zich dan wel mogen bevinden. Zelf ben ik niet in staat gebleken om hun positie op het wereldwijde web te detecteren. Jij wel?