Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Ik wist dat je ging zagen, daarom heb ik het speciaal voordien al opgezocht. Dit staat er in het Guardian artikel:
&Only 20% of all voters, and 26% of Labour voters, say they think the government is telling the truth about the threat&
Het klopt dus wel.
|
Jij schreef:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Slechts 20% van de Britten denken dat de zogezegde verijdelde aanslag echt volledig is zoals hij in de media gekomen is. Dat wil zeggen dat 80% denkt dat ze de aanvallen overdreven of zelfs helemaal verzonnen hebben om de bevolking angst aan te jagen. Dit is een positieve trend, maar houdt er risico in dat men algauw weer een staged attack zal doen om de bevolking in de bankschroef te houden.
|
Uit de peiling blijkt echter dat 21% denkt dat de regering het gevaar overdreven heeft:
Citaat:
Only 20% of all voters, and 26% of Labour voters, say they think the government is telling the truth about the threat, while 21% of voters think the government has actively exaggerated the danger.
A majority, 51%, say the government is not giving the full truth and may be telling less than it knows.
|
De 80% heb je zelf verzonnen. Het is 21%.
Nu ja, wie maalt er om een factor 4. Straks komt nog één van de believers en zegt dat ik aan het mierenneuken ben. 
Laatst gewijzigd door Firestone : 22 augustus 2006 om 17:11.
|