Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2006, 07:10   #7618
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
De Paus heeft dictatoriale macht over de priesters,kardinalen,bisschoppen etc.Over de gelovigen niet rechtstreeks,maar de invloed is uiteraard gigantisch.

WAS! ONze paus nu heeft bitter weinig macht vergelijk hem nu met onze koning!.
[quote=Lex Blanca;1885022]Met de kruistochten en de contrareformatie hadden ze allicht ook niks te maken...

Ik dacht even dat we het over de T.T. hadden .

Citaat:
God zien zij niet zoals jij God ziet (alles)-is dat geen pantheïsme?
Noem het zoals u wilt zo werd het mij ook aangeleerd in het tweede lager wanneer ik m'n communie heb gedaan op een katholieke school (nogmaals alles wat ik vertel is geen tegenspraak met wat men MIJ leerde in het katholiek onderwijs dus...)

Citaat:
ze hebben Jesus uitgevonden met een doel.Om hun macht uit te breiden en het volk beter onder controle te houden..
Neen ze hebben het algemeen geloof als wapen gebruikt om het volk beter onder controle te houden. vb. familie medici als pauzen...

Maar zo werden (zoals al gezegd) ook het marxistisch manifest verkracht en de koran (die trouwens ooit ook als kracht van goed zal worden gebruikt).

Citaat:
Het is geen speculatie!
Het is een fenomeen die telkens weerkeert in de geschiedenis van de vrijmetselarij!
De bron was nota bene Wikipedia.

Het is een GEHEIME loge met een UITERST GEHEIME AGENDA die maar UITERST weinig steken laat vallen en u gelooft dat hun leiders op internet staan .

Citaat:
Dat verhaal van de Graal is zever in zakskes jongen.De hele theorie over dat ze de machthebbers van die tijd wilden omverwerpen is zever in zakskes.

Zever in pakjes? Daar geloof ik dan weer niet in! De graal is inderdaad geen beker maar om daarom zever te zijn en dan nog in zakjes...pfff.
De graal, het zwaard excalibur,... is geen zever het is weerom een symbool!

Citaat:
Dat de Illuminati een arm van de metsers zijn is ook zever in zakskes.
Citaat:
De bron was nota bene Wikipedia.

Die britse demagoog gebruikte ze door elkaar in zijn filmpje. maar doet niet terzake...

Citaat:
Hitler is mee gefinancierd door de grootvader van Bush!Dat is zwart op wit aangetoond en aantoonbaar en het is dacht ik zelfs te vinden in de Library of Congress.

Dan wil ik dat eens zien!

Citaat:
Je begrijpt het weer niet...naar wie lopen we als we in gevaar zijn door terreur?

Ik naar mijn eigen; jij nu naar extremisme. Hiermede heeft u de vraag niet beantwoord. Deze vraag is tamelijk cruciaal.
maar ik zal het met woorden van een ander auteur schrijven:
- Angst is een bijzonder efficiënt wapen vooral tegenover mensen die veel te verliezen hebben.
of nog:
-
Maar de verwarring die een terroristische aanslag in de werkende klasse veroorzaakt is een stuk groter. Als het voldoende is om jezelf met een geweer te verdedigen om het doel te bereiken, waarom jezelf dan de moeilijkheden troosten van de klassenstrijd? Als een handjevol buskruit en een klein stuk lood voldoende zijn om de vijand door de hals te schieten, waarom dan een klasse-organisatie? Als het voldoende lijkt te zijn om hooggeplaatsten bang te maken met explosieven, waarom is er dan nood aan een partij? Waarom vergaderingen, massa-agitatie, verkiezingen als het zo makkelijk is om een minister voorgoed van het pluche te verwijderen?
(wat hiermee is gebeurt moet niemand een tekeningetje bij maken geloof ik...)

Citaat:
Amai,wat voor iemand ben jij.
Hierbij daal je enorm in mijn achting...wat een zielepoot ben je...jaloers omdat we nooit zullen zijn wat zij zijn...
Ik had het dan ook niet over mij! M'n ambitie zit daar niet...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden