Citaat:
Oorspronkelijk bericht door
Lex Blanca
Hoe kan je nu niet toegeven dat het niet zo ongenuanceerd is zoals je stelde??
Je zei dat hij de oude Torens bovenop de nieuwe moest betalen (+ lease die doorloopt etc.).Dat is toch gewoon onwaar?Hij moet die nieuwe betalen (+ de lease loopt door etc.),maar toch niet die oude daarbovenop?
Juist wel. Hij MOET juist de oude betalen. Wie anders?
Denk eens aan de eigenaar van de oude torens. Als hij die wil verkopen, wat kan hij dan verkopen? Hij moet zijn eigendom toch terug?
Wie maakt zich allemaal druk in Morckhoven?Voor mij is hij geen stoker,voor wie wel allemaal?
En ik had het over anderen-die zijn hier reeds genoemd,maar ik vind het niet cool om elke keer met die namen te gaan strooien.Als je het niet gelooft,mij goed,maar het is wel zo,dat is hier al aan bod geweest.
Anderen ken ik niet die hetzelfde beweren.
Je noemt er hier 2,daarnet veel meer.En het gaat dan weer meestal om de houding,niet om ingaan op de inhoud.Kan ook niet anders want het is niet waar. Het was een voorbeeld. Welles/nietes lijkt me niet nodig,
Wat maakt dat hier uit? Niets, maar je maakt er dan weer 'de groep believers van.
Haja,en wie dan wel? Jij kan het blijkbaar wel. (en bloc)
En geef toe,je sloeg naar "ons" in het verleden een bepaalde toon aan die nu niet meer zo algemeen door jou gehanteerd wordt...dat was daar een gevolg van.Naar sommigen toe sla je nog steeds zo'n toon aan...je kan het evengoed omdraaien.Laat jij die toon vallen,dan zullen zij dat ook doen. Ik sla geen toon aan. Een redelijk bericht krijgt een redelijk reply. Niets meer en niets minder.
Je hebt het meermaals aangehaald.Ik heb geen gescheld gelezen omdat je erop wees dat het niet zwart op wit bewezen was. Dat ging over symbolisme. Koran 9:11 is regelrechte onzin dat door de poster niet is gecheckt voor plaatsing.
Haha,je post niet anders...jongens toch.
Je had dat moeten lezen een tijd terug (vnl in de NWO draad)...in zowat elke post zat een scherts,belediging of veralgemening of één van die achterhaalde psychoanalyses van "de believers" Niet van mij. Ik heb een keer een ridiculisatie gebruikt om aan te geven dan een bepaalde logica niet klopte. Omdat die alleen als beledigend werd ervaren heb ik het erna anders gedaan. Maar je kunt van mij geen enkele post vinden waarbij ik believers psycho-analiseer, of gestoord of gek noem.
of "jullie theorieën zijn derivaten van antisemitische schrijfsels" etc...
Yep, dat klopt. Als dat zo is dan is dat zo. Daar hoef ik toch niet over te zwijgen?