Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove
Wanneer ik moet waden door een zee van pseodo-fascistische islamofobie enerzijds en doctrinair links orthodoxisme anderzijds, dan zijn het comments als deze die er voor zorgen dat ik nog hoop heb voor de mensheid. Thanks Fieseler.
|
Ik heb jouw posting een paar keer moeten lezen en vraag mezelf daarbij het volgende af:
Bedoel jij met
A/ islamofobie: diegenen die er experimenteel voor hebben gezorgd dat een veel te grote en totaal westers-cultuurvreemde bevolkingsgroep onvoorbereid in onze maatschappij werd gedropt waardoor deze sukkelaars niets anders konden dan in ghetto's te gaan wonen, uiteraard doodongelukkig zijn en daarom onvermijdelijk voor moeilijkheden zorgen voor zichzelf en anderen waardoor ze uiteindelijk een bedreiging gaan vormen voor hun en ons maatschappelijk bestel?
B/ pseudo-fascitisch: het doelbewust ondermijnen van de democratie ,waarop bovenvernoemde maatschappij is gestoeld, door de volledige politieke oppositie te muilkorven,broodroven,vernederen, mediatiek af te maken,enz?
C/ doctrinair :Marx, Lenin, Engels, Trotsky,Stevaert, Tobbac, Merckx,...wie bedoel je eigenlijk?
D/ links: wat links betreft spreek ik fier en ovetuigd met de woorden van JFK: "ich bin ein linkie" en sta dus volledig achter het gegeven "iedereen gelijk voor de democratische wet"
E/ orthodoxie: die heb ik in dit onlandje nog niet tegengekomen behalve in zekere mate dan voorlopig bij het VB.