Kinderen krijgen is geen recht.
Wij zijn onze kinderen verplicht het beste van onszelf te geven. En dat is volgens mij nog altijd datgene wat het dichtst bij de natuur staat. Dat is geen kwestie van discriminatie, maar van voorkeur.
Trouwens. Men, is het er in de wetenschappelijke wereld helemaal niet over eens dat het voor de opvoeding van kinderen niet uitmaakt of de ouders hetero of homo zijn.
http://www.telesaurus.be/nachtwacht/NW2uitz19.htm
Bovendien hebben op zeven landen na, alle andere landen ter wereld de adoptieprocedures verstrengt en sommige zelfs volledig verboden naar België. Daar zijn de kinderen meer slachtoffer, dan wel geholpen uiteraard. Het ergste is dat de holebifederatie dit op voorhand wist, maar haar eigen rechten kennelijk boven deze van de kinderen stelt. Uit kinderliefde zal ik maar zeggen...
Daarnaast zien we de opvallende afwezigheid van holebi bij de pleegzorg. Honderden kinderen in eigen land wachten op een pleeggezin. Maar daar moeten de holebis niet van weten. Wat het vermoeden andermaal versterkt dat de strijd om hun eigen rechten voorgaan op het welzijn van de kinderen zonder ouders.
En dat alles bij elkaar is voor mij persoonlijk een onaanvaardbare attitude.
Paulus.