hun zaak is al gewonnen, bepaalde steden zitten al vol.
En de meest VERDRAAGZAME vlaming voelt zich toch niet op z'n gemak in een marokkaanse wijk. Allez ik heb een maand in casabl(centrum) verbleven in een app bij een marokkaanse familie

. En t'is leuk 1 week, maar dan zie je hoe ze echt zijn.
Weeskinderen die als slaaf gebruikt worden om het huis te kuisen.
de vrouwen die heel den dag tesamen zitten om het eten klaar te maken.
Ieder marokkaans gezin heeft dezelfde onozele L vormige sofa's, misschien staat het in de koran!
De schijnheiligheid van de mensen die je maar na ettelijke weken begint in te zien...pfff. waarschijnlijk omdat ik als vlaming te naïef was en te goedgelovig

. Wat me is bij gebleven is de cinema. Eerst een hindoe film, dan een oude terrence hill & Bud spencer en dan weer een hindoe film

3stuks voor de prijs van een.
Ik heb er tussen geleefd (2x1maand)niet hier in belgië maar in marokko zelf, t'was interessant maar niet meer dan dat. En ik heb niets tegen hen, hun religie, manier van leven. Zolang het daar blijft ok. Maar ik wil niet in m'n eigen land dergelijke omstandigheden.
Ik zou ook een maand in India kunnen rondtoeren, maar als ik terug thuis kom. Wil ik terug in vlaanderen/belgie zijn en in geen bananenrepubliek en nu begint het er idd zo op te lijken

.