![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze uitspraken zulle zeker de steun van de VB leiding niet genieten : ze zijn te onthullend. Als Morelleke in een TV debat aan haar tegenstrevers vraagt of ze het miljoen kiezers dat voor VB stemt domerikken vinden, is dit onthullend omdat zij ze zelf voor dom houdt. Zij behoort immers tot de elite die de "domme massa" kan bespelen en wijsmaken wat ze wil. "De mensen" geloven graag dat zij als "rasechte" vlamingen een "elite" zijn. De elite is echter veel kleiner : het is een select clubje nl. "de kernpartij". Hoe VB over vrije meningsuiting denkt is inmiddels ook duidelijk : iedereen die "andersdenkend is" moet geînitmdeert worden - ze gaan nèt niet over tot publieke platen en boekverbrandingen... Het is een boeiende evenwichtsoefening : hoever kunnen we gaan & wat is erover ? De machtsgreep wordt inmiddels voorbereid : politie, leger en magistratuur worden geïnfiltreerd. Op een minder schone morgen worden we wakker in een politiestaat & dan zullen de meest fervente partijdiscipelen ook netjes op hun plaats gezet worden. De fout die bij deze "strategie" hoort is duidelijk : een van de wereld afgesneden "Vlaanderen" is onleefbaar. Van dit landje aan de Noordzee een toeristisch "Bokrijk" maken met industrieën als ambachtelijk bier brouwen en mandenvlechten ondenkbaar. Ik kan de jeugd slechts aanraden om na een mooi diploma gehaald te hebben eens contact te nemen met de Australische en Nieuw Zeelandse ambassade : daar zijn immigranten blijkbaar welkom (als ze aan deze vooraarden voldoen). Heet schijnt er nogal goed van eten te zijn.
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel voor dat Ehrlich en consoorten naar Iran verhuizen om onder bescherming van Ahmadinijhad alsnog hun geliefde hobby uit te oefenen.
#104 | |
|
![]() Citaat:
We zijn ver van uitroeien, maar de doden lijst aan de Arabische kant is opmerkelijk groter. maar ja, als het woord 'moslim' valt zet de doosnee VB'er sowieso zijn verstand op nul.
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Dat is wat anders dan dat jodenrechts uit Denemarken!) ![]()
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Waarom zou de Europese "intifada" minder gerechtvaardigd zijn dan de Palestijnse? ![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 7 oktober 2006 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wat is een volksstormer dan wel? Doet mij een beetje denken aan rijkswachters die op betogingen inkloppen.
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() Gaat eens gewoon met zen allen gezellig naar een SM club en laat ons gewone stervelingen eens met rust.
|
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
1. Anarchie. 2. Zeer strikte autoritaire democratie (echt fascisme) 3. Dictatuur (nazi's, communisten,...)
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ziet er toch eerder naar uit dat het bij de 'doorsnee' altijd op nul staat, en dat het bij bepaalde 'triggerwords' naar -10 gaat, en daar héél erg lang blijft op staan.
|
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Bij nazi duitsland waren de joden het (gemakkelijke)slachtoffer.
Hitler was weg en heel het boeltje viel in elkaar.....hij was maar een feilbare man met een 'droomrijk' !!!!! Bij Moslim "Nazi's" is hun leider onfeilbaar en is religie hun onuitputtelijke kracht. Generatie na generatie zullen ze strijden tot ze hun doel bereikt hebben. maw veel gevaarlijker dan de duitse nazi's, laat staan een stel veebeetjes!!! |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Volkssturm In het huidige Europa zou ik mij echter eerder identificeren als "Westfronter" dan als "Oostfronter". ![]()
![]() |
#116 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Persoonlijk vind ik het gewoonweg schandalig wat voor een onzin men durft te schrijven over Thierry Vanroy. Het is zeer gemakkelijk op een forum in iemands anders naam te posten. Het is echter vreselijk laag bij de vloer van dit achteraf dan nog te gebruiken om iemand doelbewust schade te berokkenen. Iedereen die Thierry persoonlijk kent zal immers maar al te goed beseffen dat hij helemaal geen nazi of fascist is, maar een oprechte volksnationalist.
Bovendien komt de LSP met haar schreeuw om censuur en haar reactionaire artikels eerder fascistisch over dan een praeses van een studentenvereniging. En zij die het leuk vinden van hem uit te schelden voor snulletje zeggen hiermee meer over hun eigen niveau.
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#118 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zoals reeds vermeld: het is zeer gemakkelijk om in andermans naam berichten te posten op fora. Ik denk niet dat er ook maar een persoon is die Thierry dit reeds heeft horen zeggen.
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() hun zaak is al gewonnen, bepaalde steden zitten al vol. En de meest VERDRAAGZAME vlaming voelt zich toch niet op z'n gemak in een marokkaanse wijk. Allez ik heb een maand in casabl(centrum) verbleven in een app bij een marokkaanse familie ![]() Weeskinderen die als slaaf gebruikt worden om het huis te kuisen. de vrouwen die heel den dag tesamen zitten om het eten klaar te maken. Ieder marokkaans gezin heeft dezelfde onozele L vormige sofa's, misschien staat het in de koran! De schijnheiligheid van de mensen die je maar na ettelijke weken begint in te zien...pfff. waarschijnlijk omdat ik als vlaming te naïef was en te goedgelovig ![]() ![]() Ik heb er tussen geleefd (2x1maand)niet hier in belgië maar in marokko zelf, t'was interessant maar niet meer dan dat. En ik heb niets tegen hen, hun religie, manier van leven. Zolang het daar blijft ok. Maar ik wil niet in m'n eigen land dergelijke omstandigheden. Ik zou ook een maand in India kunnen rondtoeren, maar als ik terug thuis kom. Wil ik terug in vlaanderen/belgie zijn en in geen bananenrepubliek en nu begint het er idd zo op te lijken ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 13 oktober 2006 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()