Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w
Waarom noem ik een hond of een aap niet mens? Omdat ik met mijn hond niet kan spreken en dat ik de aap geen enige vorm van rede of moraliteit kan aanleren! Simpel en de essentie zit erin!
Geen één boek is het waard ernaar te leven! Je kan de bijbel helemaal uitlezen en herlezen nogtans zal je heel heel heel veel moeten nadenken vooraleer je alles snapt wat erin staat. Je maakt er trouwens van wat je wilt! De dag dat de moslims gaan snappen dat ze verder moeten denken dan letterlijk wat er staat in de koran zullen we al een hoop verder kunnen gaan en zal de aarde er beter uitzien...
Hehe, ik vind hem leuk soms...Het ging hem om het idee  . Je ontkent omdat je er niet van wil horen!
ik hoop het voor u ook dat het ooit gebeurt!
|
Ik ontken niets, er is niets om te ontkennen.
En ik zal zekers niet naar een boek leven, daar is het leven veel te mooi voor.
En ik had het ook niet over andere diersoorten, maar over echte mensen rassen die even als wij hulpmiddelen gebruikten om hun leven makkelijker te maken en die eveneens instaat waren om tekeningen te maken en dus vermoedelijk ook de sprakkunst hadden zoals wij. Het enige verschild tussen hen en ons is dat zij verdwenen zijn en wij nog bestaan.