Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2003, 16:18   #75
kweethetwelenkweethetni
Provinciaal Statenlid

kweethetwelenkweethetni's schermafbeelding

Standaard

ja snap het ook ni betogen van ael is toegestaan morgen proberen betogen tegen ford sluiting zal wel ni mogen.maar ja kan het op hun manier proberen
ik steel een fiets rijd ermee naar dienst betogingen in antwerpen neem liefst enkele vrienden mee met gestolen wagens of brommers dat maakt indruk:dan vraag je de mensen op de dienst betogingen :wa ist gij probleem ik kome met familie he:voila toestemming is op zak:nu nog met gestolen gsm naar iedereen bellen en zeggen wanneer en hoelaat:dan snel ff langs politie want dat is uw vriend:zeg hen dat ze mee mogen maar dat ze zich ni moe moeten maken dat je alles zelf in de hand houd en ze komen zeker:loop dan door centrum op dag en uur van betoging richt zoveel mogelijk schade aan want de mensen vergeten rap da ge geweest zijt he:doe sluiers en mutsen aan bedek je gezicht is het ni voor de kou dan toch om een beetje onbekend te blijven.(snap ik ni want ze hebben allen krullen en dezelfde kleur dus als je er 1 ziet heb je ze allemaal gezien)voila zo doet AEL het probeer het is uit en laat weten hoe het was
kweethetwelenkweethetni is offline   Met citaat antwoorden