![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij al gehoord van consistente berovingen / lastigvallen / pesterijen / molestatie van joodse jongeren? net gehoord: invalide buurman van mijn moeder gisteren overvallen: buit: één gsm, één portefeuille zonder geld Resultaat: VIJF tanden tot op het bot uitgeslagen, driedubbel gebroken duim, gebroken neus. Joden denk je? Moet ik er nog een tekeningetje bij maken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burgemeester
|
![]() zo snel mogelijk die AEL rommel verbieden,het is niet normaal dat ze terroristische groeperingen als "HAMAS" steunen,ze noemen die bandieten zelfs vrijheidstrijders...
VERBIED DE AEL ZO SNEL MOGELIJK ![]() ![]() ![]() WEG MET DIENEN HAP ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
allez, ik zal er wel een tekeningetje bij maken ![]() hoe vaak wordt er gelachen/gescholden op een chassidische Jood? (yep, mannen met de gekrulde bakkebaarden, hoed, etc) Hoe vaak wordt er geprotesteerd tegen de bouw van synagoges? eerlijk antwoord: weinig tot nooit en dat is volkomen terecht. vergelijk es met vrouwen met hoofddoek of moslim-man in "nachtkleed" (sorry, kan niet op naam komen) en moskeëen... erg spijtig van de buurman van uw oma, maar herlees m'n vorige post es, meer bepaald het niet aanpakken van structurele problemen en de gevolgen ervan (kleine criminaliteit) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Joodse bevolking in Antwerpen blijft al decennia lang ongeveer even groot. De islamitische bevolking is in Antwerpen op nauwelijks 40 jaar 4 keer groter dan de Joodse bevolking geworden. Joodse intellectuelen uit Antwerpen pleiten voor vrijheid van godsdienstkeuze vanaf bvb 16 jaar. De islamieten in Antwerpen worden elk jaar wat achterlijker en fundamentalistischer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Ik moet zeggen dat ik hier veel waarheid en veel stupiditeiten lees.
Sta me toe mij even de verduidelijken. De AEL is een gevaar voor het vredig samenleven in onze maatschappij. Niemand zal het daar met mij oneens zijn. Anderzijds moeten we van hen niet de spreekwoordelijke olifant maken. De AEL is een mug, die lastig kan steken en rondzoemen. Maar zolang we hen niet meer aandacht geven, dan wat ze waard zijn, dan worden ze ook geen groter gevaar. Sorry voor mijn volgende uitspraken, Meneer Verreycken, maar toch... Het Vlaams Blok (zonder een oordeel te willen vellen) is ook groot geworden door, volgens mij overdreven, mediatisering. Dit hebben VB en AEL gemeen: stamp tegen de maatschappij, shockeer en je wint de sympathie van de ontevreden medeburger én je wint de aandacht van de media. Wat echter de generalisering van de Islam en de Arabische medemensen betreft: Geen twee stenen zijn gelijk (tenzij bewerkt door mensenhanden). Dit geldt evenzeer voor mensen. Niet alle Moslims zijn terroristen! We moeten de individuen beoordelen op hun daden en straffen voor hun misdaden. M.i. mag dat straffen wel zeker strenger, hoewel met de uitspraak tegen Trabelsi en Maaroufi een eerste goede stap gezet is. Conclusie: Hier in België moeten we het lef hebben om iedereen apart te bekijken en eventuele misdragingen van allochtonen niet onmiddellijk aangrijpen om alle allochtonen te veroordelen. Anderzijds mogen we niet selectief blind zijn. Er is meer misdaad en onveiligheid in de zogenaamde gettowijken. Daarom denk ik dat we best een "Plan Marrokaanse Jongeren" mogen hebben bij de politie, hetwelk zich concentreert op een accuut maatschappelijk-juridisch probleem. Rudy Van Nespen |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige muggen kunnen meer dan lastig steken en rondzoemen .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Deze mug niet, zolang men ze de mogelijkheid niet biedt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Massoud werd in Afghanistan opgeblazen door terroristen met Belgische papieren. En de 'shoebomber' die een Amerikaans vliegtuig wilde opblazen had zijn marsbevelen gekregen in een Brusselse moskee. Lees eens een krant in plaats van de Flair. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echter wel vervelend dat als je een autochtoon "individu" beoordeelt op zijn daden en straft voor zijn misdaden, daarmee de zaak gewoonlijk is afgerond. Als je een allochtoon "individu" op dezelfde manier aanpakt staan er de dag nadien zo'n twintig andere allochtone "individuen" voor je deur! Heb je daar soms een oplossing voor?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja hoor! en die twintig komen dan weer met twintig andere individuen je bedreigen en dan weer ..... enzovoort!
Waarom denk je dat de mensen op den duur geen aangifte meer DURVEN doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij profileren zich steeds op dit punt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ja snap het ook ni betogen van ael is toegestaan morgen proberen betogen tegen ford sluiting zal wel ni mogen.maar ja kan het op hun manier proberen
ik steel een fiets rijd ermee naar dienst betogingen in antwerpen neem liefst enkele vrienden mee met gestolen wagens of brommers dat maakt indruk:dan vraag je de mensen op de dienst betogingen :wa ist gij probleem ik kome met familie he:voila toestemming is op zak:nu nog met gestolen gsm naar iedereen bellen en zeggen wanneer en hoelaat:dan snel ff langs politie want dat is uw vriend:zeg hen dat ze mee mogen maar dat ze zich ni moe moeten maken dat je alles zelf in de hand houd en ze komen zeker:loop dan door centrum op dag en uur van betoging richt zoveel mogelijk schade aan want de mensen vergeten rap da ge geweest zijt he:doe sluiers en mutsen aan bedek je gezicht is het ni voor de kou dan toch om een beetje onbekend te blijven.(snap ik ni want ze hebben allen krullen en dezelfde kleur dus als je er 1 ziet heb je ze allemaal gezien)voila zo doet AEL het probeer het is uit en laat weten hoe het was |
![]() |
![]() |