Los bericht bekijken
Oud 13 november 2006, 15:59   #10519
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Bovendien is het enorm smerig van The Guardian om dat zo te schrijven, wat kan anders de bedoeling dan hem te discrediteren? Je schrijft zoiets niet over iemand zijn privé leven zonder bijbedoelingen. Jij laat je natuurlijk ook vangen in die beïnvloeding van de Guardian en gaat dat stukje hier komen posten. Ik zeg niet dat het niet waar is, maar denk eens twee keer na waarom ze dat erin zetten. Buchanan moet beoordeelt worden op de feiten die hij afleverd, en dat wordt in dat artikel niet gedaan.
Jij belastert hier mensen aan de lopende band!
Jij post smerige insinuaties over massamoorden, wereldoorlogen, pedofilie, en wat nog!

Nooit geef je daarvoor het minste bewijs, NOOIT!

The Guardian heeft een goede reputatie, en ik ben geneigd hen te geloven. Ik bouw echter geen verdere theorieën op wat zij hier over Buchanan vertellen. Indien ik dat zou willen doen, dan zou ik inderdaad op zoek gaan naar bevestiging (of ontkrachting) van deze informatie.

Jij echter (in navolging van Alex Jones, Szymanski, en al die andere idioten die je hier geregeld citeert) bouwt theorieën, belastert hele groepen, beschuldigt mensen van massamoord, op basis van ... niets eigenlijk! D?*t is erg, maar dat wil je gewoon niet inzien.