Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Een boek uit 1910 dat de blauwdruk van de NWO bevatte is "Philip Dru: administrator"; geschreven door Edward Mandell House. Het boek is geschreven als fictie maar bevat de blauwdruk van de plannen van de NWO:
Edward Mandell House was adviseur van Woodrow Wilson en Franklin Delano Roosevelt en mede-oprichter van de CFR. Hij was ook mede-oprichter van de Volkerenbond, dat later mislukt is. Beide organisaties zijn NWO creaties.
Een review over het boek:
|
Op dit forum kun je zeker wat opsteken over de NWO, zoals ook dit nu weer.
Wat ik geloof is dat als je alles nagaat dat nazisme, communisme, vrijmetselarij, illluminati, islam etc. Als je er over veel leest, vooral de herkomst van veel van deze religies of organisaties dat er altijd aanwijzingen zijn in de richting van de jesuïten en de RKK.Wat niet aan bod komt hier.
Mijn inziens is alles al veel langer gepland dan men denkt, zie o.a. ook Albert Pike en de drie geplande wereldoorlogen.
Het bijbelboek openbaringen geeft al de hints m.i. In christelijke protestantse kringen word dit algemeen erkend dat het de RKK is die word vernoemt als Babylon. En de VS is het instrument.
Enfin ik ga daar niet te veel over uitweiden.
Wat ik vooral eens zou willen weten wat de meesten hier ervan denken, over de microship die zou men wil bij iedereen inspuiten . Dat is wat ik meer en meer hoor zeggen op het internet dat dit binnen een paar jaar werkelijkheid zou kunnen zijn, vooral in de VS.
Ik zou het willen weigeren . En jullie?