![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10601 | |
Banneling
|
![]() gaan we godverd... weer, ziet men het nu echt niet of WIL men het niet zien!
Ik ben heel erg bang voor het laatste ![]() Citaat:
And so on and so forth Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10602 | |
Banneling
|
![]() and on and on and on it goes!!!!
Citaat:
Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10603 | |
Banneling
|
![]() GRATIS!! Een gratis NWO voorproefje
een aantal mensen zijn ons al voorgegaan! ![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10604 | |
Banneling
|
![]() Need I say more?
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10605 | |
Banneling
|
![]() over de Global Warming nonsense!
Nu worden onze kinderen er mee geindoctrineerd! Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10606 | |
Banneling
|
![]() effe DIT over die Global Warming onzin:
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10607 | |
Banneling
|
![]() en wie nog steeds denkt dat pedofilie en satanisme niks met het witte huis hebben te maken, kan ik alleen maar weer zeggen "eyes wide shut"
Citaat:
![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10608 | |
Banneling
|
![]() NWO komt heel erg dichtbij!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10609 |
Banneling
|
![]() En hoe zit het met uw onderzoek over gelijk welk van bovenstaande teksten, Pindar? Bronnenmateriaal, interviews, crosschecks?
Al aan begonnen of 'ben ik 'blind & dom' om die vraag nog maar te durven stellen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10610 | |
Gouverneur
|
![]() Violating the Patriot Act
![]() Citaat:
Wetten beschermen de mensen... Zoals ze op de site zeggen, ok, dit zou niet mogen, maar dient de PA hiervoor? Laatst gewijzigd door eti1777 : 17 november 2006 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10611 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ze willen ons laten geloven van niet, maar dat soort politiestaatachtige verstrengingen van de wetten zijn ze aan het installeren om ze wanneer het zover is tegen het volk te gebruiken.
![]() |
#10612 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan het verhaal van de Annunaki die de mensapen genetisch manipuleerden om er mijnwerkers van te maken die goud moesten uitgraven voor hun meesters...(mythologie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10613 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Die uiteenzetting van Bram Vermeulen daarover ooit gezien? Hij geloofde die theorie en baseerde zich voornamelijk op het werk van Zaccheria Sithin.
![]() |
#10614 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sitchin is fascinerend, hij lijkt het zo makkelijk te vatten, al maakt hij zoals iedereen soms fouten. Hij kwam verleden jaar nog op coasttocoastam bij Hilly Rose. Op het einde leek hij het meer te doen om het geld en het verkoop van zijn laatste boeken, en ik neem het hem absoluut niet kwaad. Wat mij met Sitchin's interpretaties vooral opviel is hoeveel vergelijkenissen er zijn met de Bijbel(vooral Genesis, "down to Earth, Nefilims, ...") en andere mythologiën waar buitenaards bezoek steeds weer terugkwam. Wat zouden die "goden" denken van hun creatie bij hun terugkeer? ![]() (sorry, 'k heb er een paar op en blabber dan makkelijker) hik. Gaan we naar K&K? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10615 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10616 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb dat nog nooit meegemaakt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10617 |
Minister-President
|
![]() Wat is een cybercafé precies?
![]() |
#10618 |
Gouverneur
|
![]() Allé Lex,
Die cafés waar je kan internetten. Wat ik nooit gedaan heb is de ganse nacht door debatteren over over wie en wat we zijn met erudiete(ke?), wijze mensen waarin je heel heel ver gaat om 's morgens terug te keren naar de 'real world'. ![]() En zulke geestelijke escapades zijn noodzakelijk(voor mij toch) om een frisse kijk te krijgen op de wereld in al zijn opzichten. Veel mensen staan steenvast in hun kleine materiële wereld, voor zolang die momenteel bevredigend kan zijn, en willen niet eens inzien dat daarbuiten nog heel wat aan de gang is wat hun ogen niet kan zien of wat hun hersenen niet kunnen vatten(behoor ik ook toe, maar ik blijf zoeken). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10619 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een boek uit 1910 dat de blauwdruk van de NWO bevatte is "Philip Dru: administrator"; geschreven door Edward Mandell House. Het boek is geschreven als fictie maar bevat de blauwdruk van de plannen van de NWO:
![]() Edward Mandell House was adviseur van Woodrow Wilson en Franklin Delano Roosevelt en mede-oprichter van de CFR. Hij was ook mede-oprichter van de Volkerenbond, dat later mislukt is. Beide organisaties zijn NWO creaties. Citaat:
Een review over het boek:
![]() |
![]() |
![]() |
#10620 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |