Discussie: Ik bid nog elke dag
Los bericht bekijken
Oud 27 november 2006, 18:20   #144
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
cicre als we gaan kijken op de lengte van ons nietig bestaan dan gaan we inderdaad niet veel wijzer worden maar dat wist je wel je wou hoogst waarschijnlijk gewoon even tarten; niet nodig!
Nee hoor, ik vind dat geen tarten.

Kaffer is overtuigd (en dat is zijn/haar volste recht) van de scheppingstheorie en daarbij probeert kaffer een boel wetenschappelijke bewijzen van de evolutietheorie te weerleggen.
(één van de leukste is: er zijn geen tussenvormen gevonden).

Maar dan is het tevens mijn volste recht om hem/haar te wijzen op de hiaten in de scheppingstheorie.

Dit is niet tarten, Kaffer mag me gerust tegenspreken en me met voldoende argumenten in het ongelijk stellen.

Het "argument" over het gebrek aan tussenvormen is tamelijk snel ontzenuwd trouwens.

Nemen we gewoon het menselijke gebit dat tegenwoordig uit 32 tanden (inclusief de wijsheidstanden) bestaat.

Wel: er zijn in de Zuidamerikaanse oerwouden nog indianenstammen die nog steeds 36 tanden hebben, terwijl wij hier in het westen hoe langer hoe meer EVOLUEREN naar 28 (zonder wijsheidstanden: die worden kleiner, bij sommigen komen ze al niet meer boven).

Het voedingspatroon van die oude indiaanse stam is dan ook totaal verschillend van het Europese voedingspatroon. (nog even en we kunnen enkel nog pap drinken).

Volgens de kaffer-theorie zullen dit dus drie apart geschapen soorten zijn: de mens met 36 tanden, de mens met 32 tanden en de mens met 28 tanden. Want nergens gaat hij een tussensoort kunnen vinden met 37 tanden....36 tanden etc...

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden