Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius
Ik zal verder aanvullen, Baziel. Ongefundeerd, ongeprovoceerd en bovendien on-intelligent en ongemanierd! Als je goed had gelezen wat ik neertokkelde in m'n eerste repliek, dan had je moeten begrijpen dat ik het had over 'geloven' in het algemeen. Niet meteen het 'geloven in God'; en plaats het ook eens binnen de context van de discussie zoals die op dat ogenblik gevoerd werd. Mét de vraag of 'niet-geloven' ook als een vorm van 'geloven' kan aanzien worden. Ik merk dat een stevige filosofische discussie uw bevattingsvermogen blijkbaar ver te boven gaat. U had het ook anders kunnen aanpakken: in plaats van uw platte beledigende taaltje had u ook een scherpe vraag kunnen formuleren. Was het meteen duidelijk geweest. D�*t ware een 'gemanierde' en vooral 'intelligente' reactie geweest.
|
En weer doet iet het, mensen die niet geloven zijn psychopaten. Wederom slaagt u er in op een denigrerende toon te spreken over mensen die niet geloven. Zoals u het woord geloven gebruikt is totaal niet aansluitend op "of niet geloven ook geloven is" Zelfs de grootste gek geloofd in iets (al was het dat hij een ei is) dus misschien hebt u gelijk en snapt u gewoon het woord geloven niet en heb ik u toch nog iets te intelligent ingeschat.
Citaat:
U koos voor het pad van de confrontatie, u koos de stijl... Wie ben ik om u niet op uw wenken te bedienen?
|
insgelijks zou ik zeggen
Citaat:
Ik stel voorts vast dat u zich blijkbaar wel heel belangrijk moet voelen. Waar haalt u het in hemelsnaam vandaan dat ik nog maar de geringste behoefte zou voelen om u te 'suen'? Haal het vooral niet in uw hoofd dat ik u daar significant genoeg voor zou achten.
|
U moet wel heel idioot zijn te denken dat je me ook maar zou kunnen suen voor forumpraat

, dus mag ik ook wel stellen dat u een redelijk naief persoon moet zijn dat u daar zelfs op reageert
Citaat:
Als ik de mods erbij wou halen, dan had ik dat toch allang gedaan? Lees uw eerdere repliekjes eens en stel dan samen met mij vast dat u de forumregeltjes al een hele tijd stevig met de voetjes aan het treden bent. 'Geen persoonlijke aanvallen' etc...
|
En maar verder proberen he. Zullen we het er dan maar overeens zijn dat we beiden de forum regels overtreden.

U valt mij aan, ik reageer. Ik val u aan en u reageert. Toch plezant he zone zandbak?!
Citaat:
En leg mij nogmaals eens uit wat u precies (exact deze keer) verstaat onder 'assisenmethodes'. Want u bent hier vooral loze frustraties aan het ventileren op een manier die bijna meelijwekkend is.
|
U was er beter afgekomen met "beroepsmisvorming". Hou u toch niet van den domme. Ik ga er echt niet achter zoeken maar u weet best wat ik bedoel.
Citaat:
Ik zie niet in wat er in mijn vorige posts denigerend is. Behoudens mijn appreciatie over uw laag-bij-de-grondse manier van tussenkomen. Die verdient inderdaad niets meer dan minachting, Baziel. En het zegt ook veel over de persoon die de moeite neemt om dat stijltje te hanteren.
U bent er alvast in geslaagd om u te zoveelste male hopeloos belachelijk te maken.
|
Tuurlijk ziet u dat niet want u heeft toch het grote gelijk niet? Zoals ik al zei als u mensen die niet geloven bestempeld als psychopaten is dat zeer denigrerend. Maar ik geef u het voordeel van de twijfel. Misschien snapt u echt wel niet wat geloven is.