Los bericht bekijken
Oud 20 januari 2007, 16:42   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht

...

Zoals je ongetwijfeld weet trouwde Mohammed met Aicha toen ze zes was, en werd het huwelijk geconsumeerd toen ze negen was. Aicha menstrueerde pas toen ze veertien was, zoals in de Bukhari met handelingen en overleveringen van de profeet beschreven staat. Tot op de leeftijd dat islamitische menstrueren mogen ze met poppen spelen. Daarna zijn ze vrouw. Niet alleen in de Bukhari, maar ook in andere gebundelde hadith staat dat Aicha pas op haar veertiende stopte met haar poppen te spelen.

...

Ben ik nu racist?
Allez, 't is goed, ge zijt gene racist.

Maar gaat ge nu nog 1500 jaar zagen over ne pedofiel van meer dan 1000 jaar geleden?

Maar even iets anders: daar zijn hier mensen die proberen te verdedigen dat het "normaal" is dat men mensen zou mogen beledigen, kwetsend schelden enz.
Mijn Vlaamse moeder, mijn Vlaamse vader, mijn Vlaamse familie, buren, jeugdbewegingsleiders, onderwijzers, sporttrainers .... hebben mij anders opgevoed.

Naar mijn persoonlijk aanvoelen is het zeer on-Vlaams om zich zo boers te gedragen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden