Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Idem dito Jan Van Den Berghe. 
|
Misschien kunt u gewoon eens antwoorden. Dat is lijkt me toch heel eenvoudig. Merkwaardig toch hoe u spartelt en op de blauwe knop blijft drukken bij zo'n eenvoudige vraag. Wees toch een beetje mans en zeg hoe het zit. Of bent u daar bang van?
Even de goegemeente op dit forum ook laten zien dat u er blijkbaar niet voor terugschrik om via pb'en mensen bepaalde zaken te "ontraden". Ook dat getuigt niet van volwassenheid.
Volgende bericht kreeg ik onlangs binnen op als pb (zag het pas nu):
Citaat:
Geachte,indien mogelijk gelieve u op het forum te onthouden van provocatie,en u te beperken tot de inhoud van het onderwerp(Politie van Mechelen dood Marokkaanse jongen van 17).
U heeft het democratisch recht om de inhoud van mijn teksten over te maken aan het Liberaal Appel(pleit niet in het voordeel van uw zelfstandigheid en volwassenheid).
Ik hoop dat u een goed verstaander bent.
|
Wat bedoelt u trouwens met uw laatste zin? En waarom zou Liberaal Appel geen weet mogen hebben van uw teksten? U beweert lid te zijn, dus kan dat toch geen kwaad?
|
Ik beantwoord uw persoonlijke vragen met alle plezier via privé,en via e-mail,ondanks het feit dat u hier geen zaken met heeft.
Ik beperk mij verder tot de inhoud van dit onderwerp.
Dit forum wordt niet misbruikt voor uw praktijken.