Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 november 2003, 20:32   #381
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

de familie heeft het begrepen : de jongen in alle rust in Marokko laten begraven, in alle sereniteit zoals het past en hoort volgens de koran.

AEL wou weer recruteren en recupereren maar dat is mislukt !

Vorig jaar lukte dat wel met dagenlang relletjes. Ze deden meer kwaad dan goed en draagden niet bij tot een betere samenleving, maar zijn op termijn slecht voor de islamitische gemeenschap !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2003, 20:38   #382
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Idem dito Jan Van Den Berghe.
Misschien kunt u gewoon eens antwoorden. Dat is lijkt me toch heel eenvoudig. Merkwaardig toch hoe u spartelt en op de blauwe knop blijft drukken bij zo'n eenvoudige vraag. Wees toch een beetje mans en zeg hoe het zit. Of bent u daar bang van?

Even de goegemeente op dit forum ook laten zien dat u er blijkbaar niet voor terugschrik om via pb'en mensen bepaalde zaken te "ontraden". Ook dat getuigt niet van volwassenheid.

Volgende bericht kreeg ik onlangs binnen op als pb (zag het pas nu):

Citaat:
Geachte,indien mogelijk gelieve u op het forum te onthouden van provocatie,en u te beperken tot de inhoud van het onderwerp(Politie van Mechelen dood Marokkaanse jongen van 17).
U heeft het democratisch recht om de inhoud van mijn teksten over te maken aan het Liberaal Appel(pleit niet in het voordeel van uw zelfstandigheid en volwassenheid).
Ik hoop dat u een goed verstaander bent.
Wat bedoelt u trouwens met uw laatste zin? En waarom zou Liberaal Appel geen weet mogen hebben van uw teksten? U beweert lid te zijn, dus kan dat toch geen kwaad?
Ik beantwoord uw persoonlijke vragen met alle plezier via privé,en via e-mail,ondanks het feit dat u hier geen zaken met heeft.
Ik beperk mij verder tot de inhoud van dit onderwerp.
Dit forum wordt niet misbruikt voor uw praktijken.
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2003, 20:40   #383
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
de familie heeft het begrepen : de jongen in alle rust in Marokko laten begraven, in alle sereniteit zoals het past en hoort volgens de koran.

AEL wou weer recruteren en recupereren maar dat is mislukt !hap !
Dat kan best. Dan heeft de familie dat pas laat ingezien, maar misschien beter laat dan nooit.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2003, 20:41   #384
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Ik heb nooit ontkend dat het bestuur van het Liberaal Appel op de hoogte mag zijn van mijn teksten,integendeel Mijnheer Van Den Berghe,ik moedig u aan om deze te copieëren,en via e-mail door te sturen.
Oud 21 november 2003, 20:43   #385
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik beantwoord uw persoonlijke vragen met alle plezier via privé,en via e-mail,ondanks het feit dat u hier geen zaken met heeft.
Ik beperk mij verder tot de inhoud van dit onderwerp.
Dit forum wordt niet misbruikt voor uw praktijken.
Bij mijn weten was u het die als eerste dit element ter sprake bracht en zelfs de tekst van een e-mail in dat verband geplaatst. U heeft dat als eerste hier op dit forum gebracht en nu de zaak verder wordt bevraagd, komt u plotseling aandraven met "het hoort niet op een forum thuis". Jongen, u moet wel weten wat u wilt...
Oud 21 november 2003, 20:45   #386
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Nog een prettige avond Mijnheer Van Den Berghe.
Oud 21 november 2003, 20:46   #387
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit ontkend dat het bestuur van het Liberaal Appel op de hoogte mag zijn van mijn teksten,integendeel Mijnheer Van Den Berghe,ik moedig u aan om deze te copieëren,en via e-mail door te sturen.
Dat is al gebeurd. En hoop dat ze me daar spoedig laten weten hoe uw relatie met LA nu eigenlijk zit. U doet hier immers nogal rare uitspraken die mijns inziens niet passen in de gedachtegang van LA.
Oud 21 november 2003, 20:48   #388
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

U prefereerd de gedachtengang van Rudy Van Nespen(Vlaams Blok).
U weet dat ik geen voorstander ben van het kartel.
Oud 21 november 2003, 20:54   #389
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Geachte Jan Van Den Berghe,wanneer u nog vragen heeft,stel deze aan het bestuur van het Liberaal Appel.
Ik weiger om uw persoonlijke vragen te beantwoorden.
U mengt zich met interne aangelegenheden.
Wij beperken ons tot het onderwerp van deze topic.
Uw vragen worden in de toekomst genegeerd.

Politie van Mechelen dood Marokkaanse jongen van 17
Oud 21 november 2003, 21:32   #390
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is niet de vraag. Wel, bent u nog langer lid van het Liberaal Appel. U werd blijkbaar geschorst. Maar later zei u dan weer dat u als lid werd bevestigd en dat u binnenkort hier op dit forum een aangetekend schrijven van het bestuur zou plaatsen. Dat schrijven hebben we evenwel nog niet mogen zien. Ik ga er dan ook niet langer van uit dat u lid bent en dat uw zienswijzen niet door het Liberaal Appel worden gedeeld.
Oud 21 november 2003, 22:24   #391
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Dat is niet de vraag. Wel, bent u nog langer lid van het Liberaal Appel. U werd blijkbaar geschorst. Maar later zei u dan weer dat u als lid werd bevestigd en dat u binnenkort hier op dit forum een aangetekend schrijven van het bestuur zou plaatsen. Dat schrijven hebben we evenwel nog niet mogen zien. Ik ga er dan ook niet langer van uit dat u lid bent en dat uw zienswijzen niet door het Liberaal Appel worden gedeeld.
Stel u liever de vraag,waarom ik mijn ontslag kreeg
Stel u de vraag waarom iedereen binnen het Liberaal Appel zijn of haar onslag kreeg,naar aanleiding van zijn of haar weerstand tegen een kartelvorming met het Vlaams Blok
Stel u de vraag,waarom de leden buiten de provincie Antwerpen al maanden niets meer vernemen over hun partij(de reden waarom de meeste hebben afgehaakt wat u mag nagaan).
Stel u de vraag,waarom mijn ontslag eveneens breed werd uitgesmeert op dit forum door de lokale Voorzitter van Hoboken(Rudy Van Nespen)
Stel u de vraag,waarom de huidige lokale Voorzitters van het Liberaal Appel diende akkoord te gaan met een kartel,voordat zij effectief Voorzitter konden worden
Stel u de vraag waarom het nationaal forum werd gesloten
Stel u de vraag,waarom wij nergens iets vernemen over de partij
Stel u de vraag waarom de samenstelling van de lokale besturen niet vermeld staan op de nationale website
Stel u de vraag,waarom de medestichters en de lijsttrekkers onder fysische bedreiging uit de partij werden gezet
Stel u de vraag wie mijn informanten zijn
Ik werd eveneens uit de partij gezet,omdat ik ook een tegenstander ben van een kartelvorming met het VB(wat ik kan aantonen voor een rechtbank)
Ik heb mij dag en nacht ingezet,en deze partij nooit schade berokkend,integendeel,mijn bijdrage was niet minimaal.
De raad van het Liberaal Appel bestond uit veertig leden uit alle provincies,die werden geruild voor persoonlijke vrienden van de familie Beysen,allen woonachtig binnen de provincie Antwerpen
Linda Beysen maakt eveneens deel uit van de raad.
De leden van het Liberaal Appel werden nooit op de hoogte gebracht,noch kregen zij de kans om zich kandidaat te stellen als raadslid.
Enkel deze raadsleden hebben een e-mail ontvangen,betreffende de plaatsen die diende ingevult te worden binnen de partij.
De leden hebben nooit een faire kans gekregen(congres)
De tuchtcommissie van het Liberaal Appel werd eveneens niet democratisch verkozen,en bestaat uit drie persoonlijke vrienden van de familie Beysen.
Ik werd door Ward Beysen via e-mail op de hoogte gebracht dat ik voor de tuchtcommissie diende te verschijnen.
De reden werd niet vermeld,wel dat ik in afwachting geschorst werd(IK WAS VERNEDERD EN GEKWETST).
Geachte Jan Van Den Berghe,wanneer u zeker bent van het feit dat u zich keihard heeft ingezet binnen een partij,en men bedankt u met een tuchtcommissie,dan stel ik mij de vraag hoe u gaat reageren
Ik ben niet op deze uitnodiging ingegaan,omdat ik binnen het Liberaal Appel nooit in de fout ben gegaan.
De Voorzitter had geen reden om mij te ontslaan,en kan dit tot op de dag van heden nog altijd niet staven.
Het ligt niet in mijn aard om mij te verdedigen wanneer ik overtuigd ben van het feit dat ik niets misdaan heb.
Mijn informant(Lucien Decoorne)heeft mij op de hoogte gebracht,nog voor ik de aangetekende brief had ontvangen van Ward Beysen,en daarom geloofde ik heel zijn verhaal(nog steeds).
Hij beweerde dat mijn verschijning voor de tuchtcommissie een verloren zaak was en dat het geen nut had om mij aan te bieden(doorgestoken kaart).
Ik werd omwille van dezelfde redenen als de dissidenten uit de partij verwijderd(mijn verzet tegen een kartel met het Vlaams Blok)
Ik ben geen lid meer,en wens dit nooit meer te worden van het L.A.
Ik zweer u dat deze verklaring de waarheid is,en dat ik dit voor een rechtbank wil herhalen indien dit nodig mocht blijken.
Ik hoop dat ik u een bevredigend antwoord heb gegeven.
Waarom heb ik inmiddels van Rudy Van Nespen een e-mail ontvangen
Wanneer ik op dit forum nog voor de officiële bekendmaking van de kieslijsten wou publiceren dat mijn verhaal verzonnen was op dit forum,dan was hij bereid om binnen het Liberaal Appel een goed woordje voor mij te doen
Ik hoop dat de forumleden ooit willen inzien dat ik niet heb gelogen.
__________________________________________________ ___________

Van: Rudy Van Nespen
Aan: Peter De Ryck
Geplaatst: Do Nov 20, 2003 3:33 pm
Onderwerp: Re: Geachte Rudy
Peter De Ryck schreef:
Ik wil dit publiceren op één voorwaarde,nl.dat ik een aangetekende zending ontvang van uw Voorzitter,waarin hij laat weten dat mijn ontslag ongedaan wordt gemaakt,en ik terug lid ben van de partij.
Wanneer u en anderen binnen de partij oprecht zijn,dan weten jullie dat ik steeds oprechte intenties heb gehad met het Liberaal Appel,en dat ik mij steeds dag en nacht heb ingezet.
Dit ontslag schaad mijn reputatie.
Een tegemoetkoming van beide partijen lijkt mij fair.

Geen voorwaarden Peter,
Ik kan die beslissing niet opleggen aan onze voorzitter.
Laat eerst maar eens zien dat jij inderdaad van goed wil bent.
Ik ben van goede wil, maar ik ben niet naïef.
Iedereen heeft uw bijdragen tegen ons gelezen.
Wees jij nu maar eens van goede wil, daarna zie ik wat ik voor jou kan doen.

Oud 21 november 2003, 22:30   #392
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

moest de politie altijd zo doeltreffend kunnen optreden zou het onveiligheidsgevoel van de bevolking afnemen en de veiligheid toenemen. Nu nog kunnen voorkomen en we moeten niet meer treuren... maar één zwaluw maakt de lente nog niet.

Heb ook mailtje gestuurd
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2003, 23:05   #393
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stel u de vraag,waarom wij nergens iets vernemen over de partij
Stel u de vraag waarom de samenstelling van de lokale besturen niet vermeld staan op de nationale website
Tiens, en ik heb net een uitnodiging gekregen voor een vergadering voor de oprichting van een plaatselijke kern van het Appel.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2003, 23:56   #394
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Geachte Darwin,deze 54 lokale kernen bestaan enkel op papier.
Deze lokale kernen bestaan niet in de praktijk,uitgezonderd een paar districten(o.a.Hoboken)waar men een lokale Voorzitter heeft.
Waar kunnen wij ons informeren over de bestuursleden van deze lokale kernen(vindt u dit niet vreemd)
Neem contact op met de lokale Voorzitter van Halle-Vilvoorde-Brussel(Guy Clauwaert)wanneer u mij niet gelooft.
Deze persoon stond bij de vorige verkiezingen op de zesde plaats,en werd waarnemend Voorzitter,nadat o.a. de lijsttrekker Alain Matton onder fysische bedreiging uit de partij werd gezet.
Iedereen heeft daar samen met Alain de partij verlaten.
Guy Clauwaert heeft mij laten weten dat hij geen steun krijgt.
De dissidenten(o.a.Alain Matton)willen bij de komende verkiezingen in Halle-Vilvoorde-Brussel deelnemen onder de naam van het L.A.
Laat u niet misleiden,door deze''lokale kernen''
Ward Beysen heeft een duidelijk akkoord met F.Vanhecke
Ward Beysen werd de tweede plaats belooft binnen het Europees parlement,en Antoin Denert krijgt een mandaat binnen de Vlaamse raad.
Ward Beysen staat bij de komende verkiezingen op de lijst van het Vlaams Blok,en beide partijen vormen een kartel in 2006.
Het Liberaal Appel neemt niet deel aan de komende verkiezingen,omdat dit financieel geen haalbare kaart is(Deze informatie komt van Hendrik Boonen).
De leden en de kiezers van het Liberaal Appel werden bedrogen door Ward Beysen en zijn persoonlijke vrienden.
Het Liberaal Appel werd verkocht aan het Vlaams blok.
Oud 22 november 2003, 00:48   #395
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Peter, hoe vaak ga je datzelfde tekstje nog afdrukken hier?
Ik weet nu al wel wat Hendrik Boonen (wie hij ook zijn mag) volgens u gezegd heeft en wat u allemaal voorspelt voor volgende verkiezingen.

Volgens mij lopen hier bovendien nog maar zéér weinig mensen rond die dat nog niet gelezen hebben, daar u hetzelfde steeds maar blijft posten. Zou u voor de leesbaarheid van het forum en de afwisseling alstublieft deze keer als de laatste keer willen beschouwen dat we uw grote onthullingen willens nillens naar onze kop krijgen?

Als je de melk teveel karnt wordt ze zuur, zeggen ze in de Westhoek...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2003, 09:07   #396
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben geen lid meer,en wens dit nooit meer te worden van het L.A.
Kijk, dat weten we nu. Maar uw geloofwaardigheid is volledig geschonden. Eerder heeft u immers bij hoog en bij laag beweerd dat u als lid herbevestigd werd en dat u dit feit met een aangetekende brief ging aantonen. Het zijn verklaringen die werkelijk met elkaar botsen. Ofwel loog u toen, ofwel liegt u nu. Ik gok op het eerste. Wanneer ik dan ook verneem welke merkwaardige politieke bochten u allemaal gemaakt heeft, dan bezoemt u me heel weinig vertrouwen in. Er zit geen duidelijk geen ruggegraat in.
Oud 22 november 2003, 11:15   #397
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Aangezien het blijkbaar bon-ton is om persoonlijke berichten te publiceren op dit forum en ze dan nog compleet uit hun verband te trekken, mag iedereen die mij er om vraagt, de volledige PB conversatie hieromtrent ontvangen in een overzichtelijke PDF -file.

Stuur mij een PB met daarin uw e-mail en ik stuur het U door!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2003, 11:39   #398
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Zouden de heren van het liberaal appèl misschien hun interne twisten, onenigheid en dissidentie buiten dit forum willen oplossen.

Regel 1 van een geloofwaardige partij zegt nog steeds dat er met één standpunt naar buiten gekomen moet worden en de partij als een blok moet lijken. Interne keuken BLIJFT interne keuken.

Het getuigt dan ook van weinig boerenverstand om hier pm's/emails en weet ik veel wat voor schriftelijke communicatie zomaar online te gooien.

Ik denk niet dat de gemiddelde forumbezoeker wakker ligt van De heer De Rijck's en de heer Van Nespen persoonlijke vetes, intrige's en hollywood-achtige indianenverhalen.

En dan nog dit:

Als je uit de partij wordt gezet vind ik het van ongelofelijk veel lef getuigen omdan s alle vuile was buiten de hangen van die partij door de jaren heen (denk aan Dhr Van Cleemput van het VB), het enige wat je daarmee bereikt is dat je je verdere politieke carrière nu al onmogelijk maakt.

mvg,

niels
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2003, 11:47   #399
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels
Ik denk niet dat de gemiddelde forumbezoeker wakker ligt van De heer De Rijck's en de heer Van Nespen persoonlijke vetes, intrige's en hollywood-achtige indianenverhalen.
U heeft de zaak niet zo goed begrepen, dunkt me. Het gaat hier helemaal niet om een woordengevecht, maar om iemand die allerlei merkwaardige uitspraken doet en zich daarbij gedurende enige tijd uitgeeft als lid van het LA. Daar komt vervolgens kritiek op, waarna de persoon toch bij hoog en laag blijft zweren dat hij lid is. Er werd slechts duidelijkheid gevraagd en die hebben we nu. Daarom lijkt de zaak afgehandeld.

Dhr. De Ryck heeft zich een onbetrouwbaar heerschap getoond dat voortdurend van mening verandert naargelang de wind uit het oosten, westen, noorden of zuiden komt.
Oud 22 november 2003, 11:48   #400
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels
Zouden de heren van het liberaal appèl misschien hun interne twisten, onenigheid en dissidentie buiten dit forum willen oplossen.

Regel 1 van een geloofwaardige partij zegt nog steeds dat er met één standpunt naar buiten gekomen moet worden en de partij als een blok moet lijken. Interne keuken BLIJFT interne keuken.

Het getuigt dan ook van weinig boerenverstand om hier pm's/emails en weet ik veel wat voor schriftelijke communicatie zomaar online te gooien.

En dan nog dit:

Als je uit de partij wordt gezet vind ik het van ongelofelijk veel lef getuigen omdan s alle vuile was buiten de hangen van die partij door de jaren heen (denk aan Dhr Van Cleemput van het VB), het enige wat je daarmee bereikt is dat je je verdere politieke carrière nu al onmogelijk maakt.

mvg,

niels
Niels,

Kunnen wij er iets aan doen dat een sujêt als Peter De Ryck het nodig vindt, om ons steeds proberen te kakken te zetten?

Wij komen steeds als één blok naar buiten, maar we kunnen het toch ook niet helpen, dat elke keer, als we op een normale manier over een onderwerp mee discussieren, Peter De Ryck zijn frustraties op ons komt uitwerken.

Klaag Uw nood dan ook bij Peter De Ryyck en niet bij mij.

Groeten,

Rudy Van Nespen

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be