Bouchaib Moqadem, de vader van de vijf kinderen die gedood werden door hun moeder in het familiedrama in Nijvel, heeft besloten om zich burgerlijke partij te stellen. Dat schrijft de Franstalige krant La Dernière Heure.
"Om vrouw te helpen"
Voor zijn verdediging heeft hij de advocaten Abdelhadi Amrani en Fernande Motte de Raedt gekozen. De man wil zich burgerlijke partij stellen om "te begrijpen wat er is gebeurd en op die manier zijn vrouw te helpen", aldus Amrani.
Bovendien zou er ook een klacht neergelegd worden wegens laster tegen een vriendin van de moeder Geneviève Lhermitte, Valérie. "Maar we moeten de zaak nog bestuderen", aldus de advocaat. (belga/hln)
...
Ik hoop echt dat er een klacht komt tegen die vriendin, en ook tegen de familieleden, die beweren dat dat hij niet zuiver op de graad is.
Ik geloof nooit, wat ze allemaal gezegd hebben zomaar uit de duim gezogen is.
Het valt ook teveel op dat hij zich 'te' zuiver wil opstellen.
Zen vrouw had, en heeft hij volgens mij helemaal in zen macht.
De vrouw zal hem (eventueel via haar advocaat) van alle schuld ontdoen.
Zij zal alle schuld op haar nemen ( de gruweldaad opzich dat spreekt voor zich) maar wat haar zover gedreven heeft, dat interesseert mij veel meer.
En dat zie ik haar nog niet meteen vertellen.
Het is goed dat er daarom andere mensen uit de directe omgeving van het gezin, mee moeten helpen om de 'echte' oorzaak van dit gezinsdrama boven te halen.
Speciaal voor Baarle... dat is mijn menig hé, niet meer of minder.
Ik moet hier geen bewijzen voor aanhalen, ik hoop enkel dat het proces de echte reden kan bovenhalen.
Laatst gewijzigd door De Prof : 11 maart 2007 om 10:22.
|