![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat kan dus alvast niet als verzachtende omstandigheid voor vijfvoudige moord gebruikt worden. Laatst gewijzigd door baarle : 10 maart 2007 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vond, en vind nog steeds, met de informatie waarover ik beschik, dat die vrouw een egoïstische moordenares is, en precies omdat ze de moeder is zwaarder moet aangepakt worden dan een gewone moordenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*********************************************** Even terug on topic: Marij Uijt den Bogaard, de ontslagen welzijnswerker van de stad Antwerpen, heeft een zeer interessante column geschreven over Huiselijk Geweld en Overvolle Vluchthuizen Ik raad U aan om deze zéér rake analyse even grondig door te nemen. Ik vermoed dat U niet zo ridicuul zult wezen om te twijfelen aan de EXPERTISE van deze professional! Het wordt tijd dat onze ogen eens opengaan !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, de toekomst zal het uitwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij fantaseert er maar op los... Nergens zeg ik dat de vader MOET boeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Banneling
|
![]() Z'n vrouw en moeder v/d kinderen moest leven volgens de islam, ze was wel niet bekeerd.
Maw dat mens is zot geworden, zelf had dat mens waarschijnlijk geen leven meer. Was&plas voor vijf kinderen die islam zever erbij, dan nog eens een dictator van een marokaans ventje, niet meer mogen of en kunnen eens ontspannen met haar vrienden enz... Familie leden zeiden dat het een tiran was, wat ik best kan geloven. Want dat ligt in de lijn van hun cultuur & religie. Enfin de rechters zullen dat wel uitpluizen........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Minister-President
|
![]() Bouchaib Moqadem, de vader van de vijf kinderen die gedood werden door hun moeder in het familiedrama in Nijvel, heeft besloten om zich burgerlijke partij te stellen. Dat schrijft de Franstalige krant La Dernière Heure.
"Om vrouw te helpen" Voor zijn verdediging heeft hij de advocaten Abdelhadi Amrani en Fernande Motte de Raedt gekozen. De man wil zich burgerlijke partij stellen om "te begrijpen wat er is gebeurd en op die manier zijn vrouw te helpen", aldus Amrani. Bovendien zou er ook een klacht neergelegd worden wegens laster tegen een vriendin van de moeder Geneviève Lhermitte, Valérie. "Maar we moeten de zaak nog bestuderen", aldus de advocaat. (belga/hln) ... Ik hoop echt dat er een klacht komt tegen die vriendin, en ook tegen de familieleden, die beweren dat dat hij niet zuiver op de graad is. Ik geloof nooit, wat ze allemaal gezegd hebben zomaar uit de duim gezogen is. Het valt ook teveel op dat hij zich 'te' zuiver wil opstellen. Zen vrouw had, en heeft hij volgens mij helemaal in zen macht. De vrouw zal hem (eventueel via haar advocaat) van alle schuld ontdoen. Zij zal alle schuld op haar nemen ( de gruweldaad opzich dat spreekt voor zich) maar wat haar zover gedreven heeft, dat interesseert mij veel meer. En dat zie ik haar nog niet meteen vertellen. Het is goed dat er daarom andere mensen uit de directe omgeving van het gezin, mee moeten helpen om de 'echte' oorzaak van dit gezinsdrama boven te halen. Speciaal voor Baarle... dat is mijn menig hé, niet meer of minder. Ik moet hier geen bewijzen voor aanhalen, ik hoop enkel dat het proces de echte reden kan bovenhalen. Laatst gewijzigd door De Prof : 11 maart 2007 om 10:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch even een zeer goede analyse van JADE, gevonde op http://www.vrijvanzegel.net/blog2/in....html#comments
Een poll van Het Nieuwsblad, met als vraagstelling... -De vader van de vijf vermoorde kinderen in Nijvel heeft zijn vrouw vergiffenis geschonken voor de moorden. Zou u in zo’n geval even vergevingsgezind kunnen zijn?- (voor de uitslag moet u zelf even surfen) Is dit nu jounalistieke domheid of crapuleusheid? Een andere optie bestaat niet. Dus die vader heeft al vergiffenis geschonken en zijn vrouw (nog) niet verstoten, 'rejetter' zoals ie op RTL zei... is ie nu een bekeerde Christen in de overtreffende trap, dé uiteindelijke multiculturele messias...gerecht en investigatie overbodig makend naargelang het geloof??? Wat probeert Het Nieuwsblad hier haar lezers duidelijk te maken? Dat wij allen een voorbeeld moeten nemen aan die Marrokaanse belg of Belgische Marokkaan of van twee ruiven eter- of etter tout-court? Waarom blijft men aan de correcte berichtgevingskant steken in die ene, vlakblijvende, en mensen voor dom verslijtende phrase: 'wat kan een moeder ertoe drijven...?' Terwijl men de vader buiten journalistieke vervolging stelt? Waarom blijft de vraagstelling daarin steken? Waarom in dit geval de moeder reeds als veroordeeld beschouwen zonder psychiatrisch en familaal-relationeel onderzoek terwijl de vader als een vergevingsgezinde voorgesteld wordt die iedere Christen als mentaal gehandicapte definieert. Ik zal hen, die blijkbaar in hun bewegingsruimte beperkte journalisten, een hint geven, of in ieder geval een overweging de moeite waard, ...of een stamp in hun geweten, want edele delen hebben zij niet; tel eens de boeken op die in o.a. FNAC liggen en soortgelijke, kijk eens wat er nu ligt en tel eens op wat er de voorbije jaren al allemaal aan titels gelegen heeft, verkocht is geworden over moslima's die de hel ontvlucht zijn, hun land of hun echtgenoten, en vraag u af waarom u ze leest en ze als leesvoer en inhoud verheerlijkt, terwijl uw pen blokkeert als het in uw eigen land zou kunnen gebeuren...
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @circe: cultuurvreemde terminologie (hoewel niet geheel onvergelijkbaar met denk/praat-stijl in sommige oudere secten); ik sla zulk, wat ik als "gedaas" ervaar, altijd over want aan het einde daarvan zijn reacties van mensen onderling niet noemenswaardig verschillend. "Save me the music".
![]() |
#255 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Fraai! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() Waar zijn die kinderen nu begraven?! België of Maroc!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Maak niet dezelfde fout als de pers. Gebruik deze man zijn leed niet als tegengewicht voor een beeld dat jij niet aanvaardt. 3) Dit forum is een prikbord voor je persoonlijke mening, en ik laat die nooit vormgeven door beeldvorming in kranten. 4) Een goede raad: lees het HLN niet, leg het direct in de kattebak. Er is nog een verschil tussen subjectieve pers (zowat alle kranten in dit land) en sensatiepers (HLN op kop). In het eerste geval kun je er tenminste nog feiten uitfilteren, ook al zijn het dan niet alle feiten.
![]() |
![]() |
#259 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Proficiat, u hebt werkelijk het absolute dieptepunt bereikt in deze topic. En het was niet makkelijk.
![]() |
#260 |
Minister-President
|
![]() 14/03 Familiedrama Nijvel: huiszoeking bij dokter Schaar
Vijftien politieagenten hebben dinsdag een huiszoeking gedaan op het kabinet van dokter Michel Schaar, de peter van de vijf kinderen die door hun moeder in Nijvel om het leven werden gebracht. De speurders van de gerechtelijke federale politie van Nijvel kregen de opdracht tot huiszoeking van onderzoeksrechter Anne-Françoise Destrée. De bedoeling was alle levensverzekeringspolissen van de dokter en het echtpaar Moqadem-Lhermitte te recupereren. De speurders zouden ook de boekhouding van Schaar en de medische dossiers van de kinderen hebben meegenomen. De huiszoeking vond plaats om 14.30 uur. De advocaten van dokter Schaar, meesters Didier De Quévy en Frédéric Clément de Cléthy, en de procureur des konings van Nijvel hebben het nieuws intussen bevestigd. Eerder stelde Schaar zich burgerlijke partij in de zaak om het drama "te begrijpen en te verwerken". ... Burgerlijke-partij-stelling geeft recht op inzage in het gerechtelijk dossier. Dat is waarschijnlijk de enige reden. Dergelijke stap is vrij normaal in strafzaken. ... Het wordt meer en meer duidelijk dat dit zaakje stinkt... |
![]() |
![]() |