Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ
U 4% islamieten is een leugen Feremanske, het zijn er reeds 3 x méér; binnen pakweg 10 jaar van nu zullen het zeker 5 x méér zijn, want die kweken gelijk ....
|
Zowel de Koning Boudewijnstichting als de islamieten zelf beweren dat het er maar vier procent zijn. En dan is dat nog ruim gerekend: alle mensen die uit een overwegend islamitisch land komen worden als islamiet bestempeld.
Ik zie die zogenaamde islamieten hier pinten pakken, in monokine over het strand lopen, en plat antwerps klappen. Ik zie er weinig in moskeeën en nog minder om de paar uur bidden. Ik heb er eigenlijk nog nooit één zien bidden op straat, op het werk, in een openbare plaats. Dat geeft toch te denken: als islamiet zijn ze hiertoe verplicht.
Ik hoor ook nooit iets over de islam, of over islamieten. Behalve dan vanwege de zotten van het VB. Die daar dan ook om het even wat over vertellen, zodat ik daar geen bal meer van geloof.
Ik zie dus dat de islamieten overrompeld worden door het Vlaamse en niet omgekeerd. Ik zie ook dat ze dat plezant vinden.