![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De jouwe echter....
![]() |
#242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof je graag maar wie ben ik?
Voor degenen die partijmeetings bijwonen zal er zelden iets verkeerd gezegd worden. Ieder kiest er voor zich de partij uit die verwoordt wat hem het meest aanspreekt en de rest moet hij er wel bijnemen. Het VB mag nog zeggen wat het wil, het zal door de politieke tegenstanders hoe dan ook als 'verkeerd' bestempeld worden, simpelweg omdat het niet bij het gedachtengoed van de tegenstanders aansluit. En dat geldt voor alle partijen en hun aanhorigen. De politiek correcten hebben enkel een voetje voor omdat zij de macht hebben. Zij bestempelen het VB als baarlijke duivels en mestkevers. Hun volgelingen nemen dat niet alleen over, ze doen er ook nog met plezier hun schepje bovenop en het plezier van het demoniseren kan niet meer op. Hun kopstukken hebben immers gelijk. Zelfs als ze ongelijk hebben. Zij kregen de grootste kudde schapen achter zich dus zijn zij de onfeilbare politieke pausen van Rome.
![]() |
#244 |
Europees Commissaris
|
![]() Als iemand die de ideologie aanhangt is het natuurlijk moeilijker om een objectieve mening daarrond te vormen.
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor degenen die een andere ideologie aanhangen is dat minstens even moeilijk.
![]() |
![]() |
#246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeefse moeite, Marlboro.
Citaat:
![]() |
![]() |
#248 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeer, zéér juist "Savatage" het zou stom zijn als ze ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat u zegt is hallucinant en kan ik enkel als volgt interpreteren. "Ik heb altijd gestemd voor de multicul, maar besef nu dat het met nogal wat moslims absoluut fout loopt. Ik weiger echter om daar mijn persoonlijke verantwoordelijkheid voor te dragen en kies ervoor om die moslims samen met degenen die al veel langer dan ik inzien dat er een enorm probleem is te deporteren. Vervolgens was ik Pontius Pilatus gewijs mijn handen in onschuld. " Ik heb geen probleem met andere culturen of meningen op volgende voorwaarden: 1. dat ze daadwerkelijk een verrijking zijn voor de maatschappij. Een godsdienst die in de middeleeuwen is blijven steken en een bevolkingsgroep die eruit springt in de criminaliteits- en werkloosheidsstatistieken hoort daar niet bij. 2. dat ze compatibel zijn met de hier (nog?) heersende waarden en normen. I.e. scheiding kerk-staat, gelijkwaardigheid man-vrouw, vrijheid van meningsuiting. 3. Dat ze numeriek absorbeerbaar zijn voor onze samenleving. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 5 maart 2007 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Burger
|
![]() Citaat:
VB gelooft toch zo graag in sprookjes hè. God schiep de aarde, en toen de Vlamingen, hun cultuur komt niet voort uit interactie met anderen. En je scheert ze toch zo graag over één kam hè. Mag ik dan uit jouw ideeën ook destilleren dat jij een ptentiële nieuwe Timothy McVeigh bent. Er zijn genoeg allochtonen die zich ook best aan onze cultuur willen aanpassen. En de restgroep sluit zich daarvoor af, net zoals een partij... Zou het VB nog geen banden hebben aangehaald met Osama Bin Laden, ook zo'n aanhanger van eigen cultuur eerst. Ik zie gewoon realiteit. Mensen worden meer gedefinieerd door agressie, angst en frustratie in hun gedragspatroon dan door een vesrchil in huidskleur. Mocht u ergens anders geboren zijn, was u waarschijnlijk een frevent aanhanger van Al Qaida. PS: Laat interpretaties van mijn woorden over aan mensen die er de intellectuele vermogens voor hebben. Wat is er in godsnaam zo hallucinant aan wat ik zeg. Ik ben een contructief persoon dat graag met ander constructieve openstaande personen aan een maatschappij werkt. U en die islamfundamentalisten sluiten zich op en laat zich in met destructieve krachten zoals haat voor jullie ideeën. Het zou toch makkelijker zijn als jullie bvb Amerika krijgen om met zijn allen oorlogje te spelen en wij het Oosten van de planeet om aan een echte samenleving te werken. En vergelijk mij aub niet met Pontius Pilatus. Dat soort lafheid en verraderschap speelt zich meer af in de rangen van het VB. Hé, goede maatjes Vanhecke en Dewinter. Groeten
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 21 maart 2007 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 22 maart 2007 om 01:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dat deze islam nog steeds met een massale vier procent een reële bedreiging vormt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() Moslims kweken als konijnen en het is op lange termijn dat je moet kijken.
Ze hebben nu al zoveel te zeggen,wat moet dat dan niet binnen o zovele jaren zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
|
![]() Citaat:
Waarom moslims kweken als konijnen is me een raadsel. Ben jij een konijn? Wat hebben in gods naam moslims hier te zeggen? Ik heb nog nooit een moslim over mijn deur gehad om mij te bekeren, ik heb geen enkel moslim invloed gemerkt behalve da de invloed van duizend jaar geleden - algebra - algoritmen - alcohol enz... welke zever sla jij hier nu eigenlijk uit? Hou je met konijnen bezig hé, van mensen snap je geen éne bal ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U 4% islamieten is een leugen Feremanske, het zijn er reeds 3 x méér; binnen pakweg 10 jaar van nu zullen het zeker 5 x méér zijn, want die kweken gelijk .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie die zogenaamde islamieten hier pinten pakken, in monokine over het strand lopen, en plat antwerps klappen. Ik zie er weinig in moskeeën en nog minder om de paar uur bidden. Ik heb er eigenlijk nog nooit één zien bidden op straat, op het werk, in een openbare plaats. Dat geeft toch te denken: als islamiet zijn ze hiertoe verplicht. Ik hoor ook nooit iets over de islam, of over islamieten. Behalve dan vanwege de zotten van het VB. Die daar dan ook om het even wat over vertellen, zodat ik daar geen bal meer van geloof. Ik zie dus dat de islamieten overrompeld worden door het Vlaamse en niet omgekeerd. Ik zie ook dat ze dat plezant vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |