Los bericht bekijken
Oud 16 april 2007, 00:13   #216
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Ik vind het jammer dat ze die jonge mensen zelf niet aan het woord lieten, hoe zouden zij geklonken hebben?
In Maastricht vind ik toch sterk hoor, de Franstaligen die daar zijn gaan overschakelen naar het Nederlands, zullen toch AN aangeleerd hebben aan de kinderen.
Taalverhoudinge
De mieërderheed van de autochtoon bevolking is Franstalig. 20% haat de Hollensje nationaliteit en daorum zeunt de mitste luuj Nederlandstaleg. Dis taalverhouding weersjpiegelde zich och in d’r verkeezingsoetsjlaag van 2000. Väör d’r gemingderaod won Voerbelange mit de hulp van de hollendsje sjtimme. Väör d’r OCMW (Raod väör maatsjappelek welzijn) won Retour �* Liège want väör dizze Raod moeche de Hollendere neet mitsjtimme. In 2006 verenderde Retour �* Liège d'r naam in Retour @ Libertés. Bie de verkezinge op 8 oktober verlore de franstalige ene zetel in d'r gemingderaod mae och in d'r OCMW-raod, oeëdör 't saer doe 'n Franstalige minderheed haat in 't Vlamsje Voere.

't Plat

‘t Plat wert nog gekald däör vriewel alle luuj owwer es 50 jaor. De Franstalige neume 't dialekt Plat-Duutsj zjuus wie de luuj oet 't d'r sjtrieëk van Montze. De Vlaminge neume 't dialect 't Vlamsj - de lètste 5 jaor och wal 't Limburgs - en 't Nederlands 'good Vlamsj'. Jónger luuj die ‘t Plat nog kalle haant mitstens ‘n moder die oet Nederlands Limburg aafkomstig is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Dat zou ik sterk vinden, klik daar wat rond, zij spreekt ook Limburgs. Zij is bij Voerbelangen geweest en buitengezet (haar versie : omdat ze haar kind in het Frans naar school stuurde, Broers ontkent dat), dan is ze bij Retour geweest maar niet verkozen en nu bestookt ze Broers en co vanuit Nederland.
Zij vindt Happart een extremist die weg moest, maar Broers ook...
http://li.wikipedia.org/wiki/Bep_Mergelsberg

Nog erger, het blijkt een nederlandse te zijn.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 16 april 2007 om 00:14.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden