Los bericht bekijken
Oud 28 april 2007, 16:16   #261
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Dat weet iedereen. Binnenkort kan India ook bij dat rijtje trouwens. Maar daar helpt u ze niet mee hé.
Doet U er iets aan? Geef me een paar €1000 en ik zorg dat een in Indiaas dorpje voor een bruikbaar waterbeheer.
Om hetzelfde te doen in België zit ik aan te hikken tegen een paar €100 000 voor een huizenblok.

Citaat:
Tja...
Overbevolking is idd een probleem. Maar enkele mensen van ons afschudden of hopen dat dat gebeurt lijkt me nu niet de meest ethische oplossing.
Enfin, het is geen probleem dat zich in 1-2-3 oplost dus ik denk dat we ons beter richten op andere mogelijke aspecten waar wel iets aan veranderd kan worden.
Wat wil U doen? Kernenergie afschaffen? Fossiele brandstofcentrales sluiten? Rationeel watergebruik promoten bij holbewoners?

De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt
maddox is offline   Met citaat antwoorden