Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2007, 10:42   #2
Samsa
Gouverneur

Samsa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten Bekijk bericht
Berichtgeving: www.vrtnieuws.net

Verenigde Staten van het Ultra Cynische Kapitaal Schandaal

Nu wil ik hiermee geen oordeel vellen over conflicten in Afrika en de manier waarop de wereld deze moet aanpakken. Ik ben ook voorstander van een harde aanpak van terreur, maar enige transparantie en overleg daarover tussen de verschillende regeringen en binnen de VN is wenselijk!
ze mogen schieten, zolang ze er maar eerst eens over 'praten'? 'terreur hard aanpakken' is helemaal niet waar ze mee bezig zijn. toch een beetje goedgelovig, hé, hoe je a priori uitgaat van de goeie bedoelingen van de VS, zij het dat ze de verkeerde methodes gebruiken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten Bekijk bericht
Ik vind het toch wel bijzonder cynisch dat net op het moment van het G8-overleg, waar Afrika niet eens mee aan tafel zit, de VS weer in z'n eentje schietoefeningen gaat houden in Somalië ...
helemaal alleen doen ze het niet. Ze hebben het 'vrijheidslievende' cliëntregime in Ethiopië aan hun kant.
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini
Samsa is offline   Met citaat antwoorden