Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2007, 06:52   #511
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eva Bekijk bericht
ik heb het niet over de geslachtshormonen, Circetje. Er zijn nog een heleboel andere hormonen. Boven je leeftijd, je pilgebruik, je vruchtbaarheid staat als het over je geslachtshormonen gaat overigens nog altijd God.

Ik heb het over de gelukshormonen. Het systeem wat God voorzien heeft is uitermate ingenieus. Ik denk dat je knoeit met je gelukshormonen. Dat leidt ik af uit de toon van je posts. Dat zijn niet de uitlatingen van een gelukkig iemand. En ja, de koran, en de bijbel bevatten een handleiding om die gelukshormonen op gang te brengen. Maar een open geest, en begrip voor je medemensen kan ook al veel helpen. Als je zelf veel tekort komt, en dat kan ik mij voorstellen, dan helpt het niet dat ik dit hier kom vertellen. Dan heb je er niets aan. Je moet eerst goed voor jezelf zorgen. Als je dat kan, dan krijg je ook energie om er voor anderen te zijn. Veel geluk.
Straks begin je nog over uw chakra's. Eigenlijk denk en praat je voortdurend als een yogi, inclusief die typische neerbuigendheid die die mensen zo kenmerkt. Ik denk dat je in de verkeerde religie bent gedonderd.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 20 juni 2007 om 06:53.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden