Discussie: CGKR afschaffen?
Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2007, 17:10   #900
Linkse Vogel
Parlementslid

Linkse Vogel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Wie heeft u dat ooit wijsgemaakt?
Je hebt wel een héél simplistische kijk op de zaak. Al ooit van "ethisch rechts" gehoord?
Economie is wat mij betreft het minst belangrijk wat de links-rechts verdeling betreft.

Dat is het juist. Iedereen heeft een "eigen definitie." Het is dus een full-of-shit term die alleen gebaseerd is op vooroordelen.

Zoals bijvoorbeeld kost wat kost de belgische staat proberen te behouden.
Progressief daarentegen is een totale vernieuwing en staatsvorming.

Hij zegt niet dat hij je visie gaat veranderen. Hij zegt gewoon dat je visie gaat veranderen. En daarin heeft hij gelijk, dat is immers normaal en hoort bij het proces van volwassen te worden.

We zullen zien op wie je stemt als je 18 jaar bent.
Jullie zeggen hier dat ik niet goed kijkt maar jij... Ethisch rechts bestaat niet. Dat is ethisch conservatief. Ik heb ook helemaal niet gezegd dat HIJ mijn visie gaat veranderen. Ik heb gewoon gezegd wat jij nu ook zegt. Ik heb zelf ook gezegd dat mijn mening zal veranderen maar niet zooveel. Twee vervelene leesfouten. Ik kan je beloven dat ik op mijn 25ste zowieso op een van deze partijen zal stemmen: Groen!, CAP, PvdA en heel misschien SP.a (als ze terug linkser en progressiever worden. Communautair gezwets uitgezonderd ) En oh ja... als er natuurlijk geen nieuwe partijen komen he.

Hou dit postje bij tot over 11 jaar en je zult zien!

Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 18 juli 2007 om 17:10.
Linkse Vogel is offline   Met citaat antwoorden