Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Mijn excuses.
Dit hier:
"We leven in een wereld waarin propaganda een belangrijke rol speelt bij het vormen van de publieke opinie", zei Gore. "Ze trachten ons te manipuleren en houden ons voor idioten",
geldt voor zowat alles. Dus evengoed voor theorieën over de NWO, als voor theorieën van 'disbelievers' van klimaatsverandering en volgens jou waarschijnlijk ook als voor de klimaatsveranderingstheorie zelf. Een kritische geest is nooit een nadeel, denk ik.
|
Beste Groentje,
We leven in een wereld waarin propaganda via de media het belangrijkste middel is om beslissingen doorgeduwd te krijgen.
Ik heb de media nog geen propaganda weten maken rond de NWO, het feit dat 9-11 een inside job is.
Ik heb de media wel al propaganda weten maken voor het Global warming verhaal en zoals ik al dikwijls heb gemeld spreek ik niet tegen dat het klimaat minder stabiel is en dat er vandaag op basis van onze ervaring momenteel extremen worden afgetast. Ik krijg echter de kriebels bij het zien van "the inconvenient lie" van Gore Al waarin hij voornamelijk de Amerikaanse bevolking voor zijn kar wil spannen en dan ook de technieken voor gebruikt die er voor noodzakelijk zijn, dus enige wetenschappelijke onderbouwing is meegenomen maar geen noodzaak, een leugen hier en daar kan want de rode draad van zijn verhaal wordt er mee ondersteund, de slijmerige en bemoederende stijl van zijn discours, ... de media neemt dit aan zonder enige kritische nota, en wij krijgen het dag in dag uit op ons bord geserveerd, ook al wordt het Gore Al verhaal door heel wat wetenschappers ontkend.
Wie gelooft vandaag de dag nog dat J.F. Kennedy is vermoord door Lee Harvey Oswald? En nochtans is dat het verhaal dat door de media is verkocht (propaganda)
Wie gelooft er vandaag nog dat Roosevelt geen voorkennis had van de Japanse aanval op Pearl Harbour met als rechtstreeks gevolg de deelname van de Amerikanen in W.O.II? En nochtans is dat het verhaal dat door de media is verkocht (propaganda)
Binnen een aantal decennia gaat niemand nog geloven dat 9-11 werd gepleegd door een bende Arabieren die de Bush junta een vrijgeleide wilde schenken voor oorlogen in AZfghanistan, Irak, Iran, ... om zo zijn wapen en olie sponsors een plezier te kunnen doen. En nochtans is dat het verhaal dat ons door de media vandaag wordt verkocht (propaganda)
Mag ik je één ding vragen Groentje, neem er ff de tijd voor en bekijk de documentaire die in mijn handtekening staat en laat me, eventueel via PB, jouw feedback van weten.
Dank
Gun