Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2007, 09:49   #197
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco Bekijk bericht
Tot de kunst van goed discussiëren hoort ook het kunnen herkennen van het ogenblik waarop je de discussie best kan laten voor wat ze is omdat er toch niets nieuws meer gezegd wordt en beide discussiepartners zichzelf oeverloos beginnen te herhalen en persoonlijke aanvallen beginnen te lanceren.

Waarmee ik niet gezegd heb dat C2C tot dat ogenblik gewacht heeft...
U hebt er anders ook een handje van weg om mensen persoonlijk aan te vallen. Alleen, u merkt het niet. U merkt het alleen bij de anderen.

U past de precepten van uw bijbel niet toe: het verhaal van de splinter en de balk in eigen ogen.

Als ik mij herhaal, dan is dat omdat u niet antwoordt op mijn vragen of dat u altijd met dezelfde uitleg komt aandraven. Ja, en dan moet ik wel hetzelfde antwoorden of herhalen. Ik weet nu nog steeds niet of het God is geweest (of niet) die gezegd heeft tegen de Israëlieten dat ze de inwoners van het Beloofde Land mochten uitmoorden. Volgens mij weet u het ook niet. Of...durft u het misschien niet te zeggen dat God het was die deze licence to kill gaf? Dat kan ook natuurlijk.

Laatst gewijzigd door system : 19 augustus 2007 om 09:53.
system is offline   Met citaat antwoorden