Discussie: linux
Los bericht bekijken
Oud 2 november 2007, 12:20   #13
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
ok beste mensen, kheb eens wat Ubuntu ISO'kes gedownload, gebrand en geprobeerd. Altijd hetzelfde probleem:

Als ik in het startscherm van ubuntu zit dan krijg ik (bij alles wat ik doe, bijvoorbeeld installatie starten, Cd check uitvoeren, etc) volgende foutboodschap:

Isolinux: Disk error 10, AX = 4200, drive EF

I/O error
Error reading boot CD

Aan wat ligt dat? ik heb nooit problemen gehad met mijn CDrom schrijver (waarmee ik al dikwijls goei cd's mee heb gebrand) dus die cd is niet beschadigd denk ik.
Er is iets aan mijn hardware dat em niet graag heeft, zo lijkt het. Mss mijn SATA harde schijf, en heeft dat iets te maken met het verschil IDE - SATA?

pff, graag wat hulp van een expert!
thanks!
1 tip, gebruik gewoon windows, je moet al heel wat van pc`s kennen voor je even goed met alles wat je deed in windows in linux te kunnen werken. Het heeft geen enkel nut voor een particulier gebruiker om over te stappen naar linux.
Windows xp werkt goed, alles wat je koopt draaite erop, alle documenten die je hebt werken nog...
illwill is offline   Met citaat antwoorden