Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pallas Athena
Je spreekt van 'DE politiekers' , 'DE Walen' , 'DE vreemdelingen' dat ze de boel hier kapot maken. En nadien zeg je: " waarmee ik ze niet allemaal over één en dezelfde kam scheer."
Als je ze niet over dezelfde kam zou scheren, dan zou je zeggen dat SOMMIGE politiekers, Walen en Vreemdelingen de boel kapot maken. En met die uitspraak kan ik vrede nemen. Alleen vind ik het erg dat je vergeet te vermelden dat er OOK autochtonen de boel 'verbrodden' en dat er m.a.w. OOK politiekers, Walen en vreemdelingen zijn die de boel op orde zetten!
Waarom zou dat niet opgaan?? Ik vergelijk landen, punt. Bij de vergelijking met de meeste landen in de wereld moet je tegen jezelf durven zeggen: ok, ik heb het echt zo slecht nog niet!
Wtf is hiermee je bedoeling kerel?! Wat zit jij dan te klagen, hé?!, met je internet verbinding en je zee van tijd zoals ik en iedereen hier om je vrije tijd te spenderen aan het lullen over 'politiek'. Snap je de point niet?! Als dergelijke mensen, die het enorm moeilijk hebben hier in België, zouden klagen zoals jij doet, dan neem ik dat aan en voel ik me ergens bevooroordeeld dat ik die situatie niet heb. Zij hebben RECHT van dan serieus te klagen en frustratie te uiten. Jij hebt dat ook, alleen vergeet je te relativeren en misbruik je dat recht wel 7 berichten per dag gemiddeld op dit forum.
Non of your fucking business, zou ik zeggen. Ik zou niet weten waarom jij dat nodig hebt te weten. Ga je me daardoor anders gaan beoordelen misschien?!
Kijk Marlboro, meestal lukt het me om rustig te blijven bij de meeste bullshit die je schrijft. Maar ik geef toe: deze keer ben ik pissed off en zeg ik je op directe wijze wat er me op de lever ligt.
Stop van zagen en doe je ogen open kerel. Als alles hier zo rot en zo slecht is en wat nog allemaal, dan nog eens makkelijk op de rug geschoven van mensen die hoogstwaarschijnlijk 90% van je vriendenkring uitmaken (en doe nu op zijn minst een poging om de ironie te begrijpen) dan zouden geen 6 op 7 mensen het hier goed hebben.
Zodus een welgemeende fuck you op je gezever en geklaag en wees verdomme tevreden dat je verwarming nu hoogst waarschijnlijk aanstaat, dat je internetverbinding naadloos en draadloos werkt, dat je die DVD aan't kopiëren bent en zwaai nog eens naar die vreemdeling buiten, die zijn gat afwerkt om zijn gezin te eten te kunnen geven, en zeg hem dat ie de boel verkloot ok?!
Btw, die vreemdeling buiten bij jou kan evengoed me beste maat zijn.
Pallas Athena
|
Hij grote sukkelaar.
Mijn ogen staan beter open dan de uwe;blijf jij maar lekke naar links kijken zoals nog steeds velen doen en alles minimaliseren als uw vriendjes alweer den boel van onschuldige mensen omzeep helpen.
En ik heb wel recht om te klagen;ik kan doordat alles zo duur is niet eens alleen gaan wonen,hetgeen ik wel zou willen maar niet kan.
En alles is hier op een aantal vlakken aan het verslechten waar mensen als u medeverantwoordelijk voor zijn.