Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 november 2007, 21:14   #101
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Tja, om daar al niet over aangesproken te worden door de anti's...leuk dat je het opmerkte
Enfin, nu nog links of volledige quotes van de zogenaamde feiten zouden op zijn plaats zijn.
I'm waiting...
Gerolf Annemans (VB-Kamerlid) op 15 juni 1992: "Het Vlaams Blok voelt zich niet gebonden door de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in Borgerhout geen rekening mee houden "

Filip Dewinter: "Wat mij betreft is het Verdrag van de Rechten van de Mens ondergeschikt aan het principe van Eigen Volk Eerst, al de rest is larie en apekool."
Filip Dewinter op 14 juni 1992 in het VRT-programma De Zevende Dag.

Mijn grote voorbeelden zijn mensen als August Borms, Cyriel Verschaeve en Irma Laplasse." - Philippe De Winter (debat UFSIA, 1992, tevens in het VB-partijblad van december 1992

Nog wat?

“Alles bij elkaar vormen die viespeuken een
stinkend zootje linkse reetkevers …”
(Vlaams Blokker Jan Stalmans over holebi’s, 4/1985).

“Een opeenhoping van abnormale viezigheid en
rioolsmeerlapperij.”
(Vlaams Blokker Xavier
Buisseret over Roze Zaterdag, 6/1990).

(dezelfde potenrammer Xavier werd nota bene in Beroep veroordeeld wegens zedenfeiten met minderjarigen)

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 november 2007 om 21:28.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2007, 21:48   #102
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Waarom denk je dat er zoveel mensen anti-belang zijn?
Omdat ze graag energie verspillen.
Oud 3 november 2007, 21:52   #103
filosoof
Banneling

Standaard Waarom denk je dat zo veel mensen het belang haten?

Omdat blokkers maar al te gemakkellijk met dit soort vragen punten willen scoren in een discussie:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro
En je hebt alsook niet op mijn vraag geantwoord;ben je een linkse en:of alsook van allochtone afkomst?
(zie hoger)
Oud 3 november 2007, 21:54   #104
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Ik denk dat vooral media en opvoeding er veel mee te maken heeft.

Maar ze hebben, althans volgens mij, een deel (niet alles) van de realiteit achter zich, wat toch verklaard dat ze zo fameus groot zijn.

SP-A multicultuur en tolerantie is mooi, tot een hechte vrouwelijke kennis van je een multiculturele groepsverkrachting heeft ondergaan, jezelf ergens wel slaag hebt gekregen van een beer van een neger, of je uw werk verliest omdat het bedrijf quota's doorvoerd, en dus x % blanken moeten verdwijnen, of uw ambities als flik nooit zullen waarworden omdat ze nu voorrang geven aan allochtonen , of je niet binnenmocht op't zwembad omdat het arab ladies only was ( ), of weet ik wat
Gebeurde jou dat dan allemaal?
Oud 5 november 2007, 11:52   #105
Pallas Athena
Vreemdeling

Pallas Athena's schermafbeelding

Standaard Aarde aan Marlboro

Yo Marlboro

In mijn bericht met onderwerp 'pissed off' heb ik gereageerd op uw uitlatingen.

Is het uw tactiek om, wanneer je aanvoelt uw 'gelijk' te verliezen, de discussie gewoon verder te negeren? In termen van communicatie noemen we dat trouwens: discriminatie van de communicatie.

Misschien kunnen andere forumgebruikers mij toelichten of dit inderdaad uw tactiek is? Misschien maken andere forumgebruikers, algemeen gezien, dit soort tactiek zelf ook wel mee: wanneer je een stevig antwoord terug gaf op een forumgebruiker, negeert die verder het onderwerp om zijn 'gelijk' niet te moeten afgeven?

Wanneer ik merk dat andermans standpunten meer waarheid, objectiviteit, inzichtelijkheid of wijsheid bevat dan die van mezelf, dan durf en zal ik dat aan de ander zeggen en bedank ik hem/haar daar zelfs voor.

Pallas Athena

Laatst gewijzigd door Pallas Athena : 5 november 2007 om 11:53.
Pallas Athena is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 12:03   #106
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pallas Athena Bekijk bericht
Je spreekt van 'DE politiekers' , 'DE Walen' , 'DE vreemdelingen' dat ze de boel hier kapot maken. En nadien zeg je: " waarmee ik ze niet allemaal over één en dezelfde kam scheer."

Als je ze niet over dezelfde kam zou scheren, dan zou je zeggen dat SOMMIGE politiekers, Walen en Vreemdelingen de boel kapot maken. En met die uitspraak kan ik vrede nemen. Alleen vind ik het erg dat je vergeet te vermelden dat er OOK autochtonen de boel 'verbrodden' en dat er m.a.w. OOK politiekers, Walen en vreemdelingen zijn die de boel op orde zetten!

Waarom zou dat niet opgaan?? Ik vergelijk landen, punt. Bij de vergelijking met de meeste landen in de wereld moet je tegen jezelf durven zeggen: ok, ik heb het echt zo slecht nog niet!

Wtf is hiermee je bedoeling kerel?! Wat zit jij dan te klagen, hé?!, met je internet verbinding en je zee van tijd zoals ik en iedereen hier om je vrije tijd te spenderen aan het lullen over 'politiek'. Snap je de point niet?! Als dergelijke mensen, die het enorm moeilijk hebben hier in België, zouden klagen zoals jij doet, dan neem ik dat aan en voel ik me ergens bevooroordeeld dat ik die situatie niet heb. Zij hebben RECHT van dan serieus te klagen en frustratie te uiten. Jij hebt dat ook, alleen vergeet je te relativeren en misbruik je dat recht wel 7 berichten per dag gemiddeld op dit forum.

Non of your fucking business, zou ik zeggen. Ik zou niet weten waarom jij dat nodig hebt te weten. Ga je me daardoor anders gaan beoordelen misschien?!

Kijk Marlboro, meestal lukt het me om rustig te blijven bij de meeste bullshit die je schrijft. Maar ik geef toe: deze keer ben ik pissed off en zeg ik je op directe wijze wat er me op de lever ligt.

Stop van zagen en doe je ogen open kerel. Als alles hier zo rot en zo slecht is en wat nog allemaal, dan nog eens makkelijk op de rug geschoven van mensen die hoogstwaarschijnlijk 90% van je vriendenkring uitmaken (en doe nu op zijn minst een poging om de ironie te begrijpen) dan zouden geen 6 op 7 mensen het hier goed hebben.

Zodus een welgemeende fuck you op je gezever en geklaag en wees verdomme tevreden dat je verwarming nu hoogst waarschijnlijk aanstaat, dat je internetverbinding naadloos en draadloos werkt, dat je die DVD aan't kopiëren bent en zwaai nog eens naar die vreemdeling buiten, die zijn gat afwerkt om zijn gezin te eten te kunnen geven, en zeg hem dat ie de boel verkloot ok?!

Btw, die vreemdeling buiten bij jou kan evengoed me beste maat zijn.

Pallas Athena
Hij grote sukkelaar.
Mijn ogen staan beter open dan de uwe;blijf jij maar lekke naar links kijken zoals nog steeds velen doen en alles minimaliseren als uw vriendjes alweer den boel van onschuldige mensen omzeep helpen.
En ik heb wel recht om te klagen;ik kan doordat alles zo duur is niet eens alleen gaan wonen,hetgeen ik wel zou willen maar niet kan.
En alles is hier op een aantal vlakken aan het verslechten waar mensen als u medeverantwoordelijk voor zijn.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 12:33   #107
Pallas Athena
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Hij grote sukkelaar.
Mijn ogen staan beter open dan de uwe;blijf jij maar lekke naar links kijken zoals nog steeds velen doen en alles minimaliseren als uw vriendjes alweer den boel van onschuldige mensen omzeep helpen.
En ik heb wel recht om te klagen;ik kan doordat alles zo duur is niet eens alleen gaan wonen,hetgeen ik wel zou willen maar niet kan.
En alles is hier op een aantal vlakken aan het verslechten waar mensen als u medeverantwoordelijk voor zijn.
Yo Marlboro

Ik ben in eerste instantie erg blij dat je dan toch reageert. Ik heb je wel eerst wat in het nauw moeten drijven, waardoor je even miraculeus als plotseling toch aandacht kreeg om te reageren, maar je hebt dan toch de moed gehad. En dat is wat ik zal onthouden, geen zorg.

Citaat:
Blijf jij maar lekke naar links kijken.
Je bedoelt lekkeR? Wie zei dat ik links ben? Je vooringenomenheid strookt met de inhoud van die woorden.

Citaat:
Met wild om je heen slaan maak je 't alleen erger Marlboro. 'k Ben wel blij dat je van "Alles gaat hier kapot" naar " alles is hier op een aantal vlakken aan het verslechten " bent gegaan. Ik vind dat je de goede kant opgaat. De volgende stap is, en dan zijn we het eens met mekaar, " er zijn zaken in dit land waar nog serieus aan mag worden gesleuteld. Maar in 't algemeen stellen we het hier wel goed."

Ik verantwoordelijk? Misschien. In dat geval doe ik zeker afstand van het burgerschap als Belg. Een mens met dergelijke verantwoordelijkheid moet die ook durven opnemen.

Citaat:
Hij grote sukkelaar.
Als je me dan toch zo wil aanspreken, doe je dat in 't vervolg misschien beter zo: " Gij grote sukkelaar."

Ongeacht de sukkelaar, toch bedankt om mij 'groot' te noemen.

Vriendelijke groeten

Pallas Athena

Laatst gewijzigd door Pallas Athena : 5 november 2007 om 12:36.
Oud 5 november 2007, 12:39   #108
santos
Minister

santos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat niet alleen om de boel overnemen;vandaag nog gehoord van een maat die gelezen heeft dat jullie vrienden de moslims alweer eens eisen hebben en hier hun zinnetje aan het opdringen zijn zoals gewoonlijk.

Heb het hier gevonden;
MECHELSE MOSLIMS VRAGEN BEGRAAFPLAATS
In Mechelen vraagt de moslimgemeenschap
naar een aparte begraafplaats waar
moslims volgens hun eigen rituelen
kunnen worden begraven.

Vooral de jongere generatie verlangt
ernaar in hun eigen stad te kunnen
worden begraven, zegt de bevoegde
schepen Rita Janssens.

De rustplaats voor moslims zou kunnen
aansluiten bij het bestaande kerkhof.

Schepen Janssens onderzoekt of zoiets
financieel haalbaar is en of het kan
worden ingepast worden in de werken die
nu aan de gang zijn op de centrale
begraafplaats.

Onvoorstelbaar;lang leve hun godsdienst niewaar en de mechelaar zal er voor mogen opdraaien.

Ze zijn hier toch o zo aangepast meneer,yeah right,hun zin,hun wil,hun wetten.
En wat zou daar mis mee zijn?
Ik moet ook betalen voor de katolieken ondanks dat ik niet ben gedoopt.
santos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 12:45   #109
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
En wat zou daar mis mee zijn?
Ik moet ook betalen voor de katolieken ondanks dat ik niet ben gedoopt.

En waar wordt je begraven?

katholieke begraafplaatsen bestaan niet meer. Deze zijn nu van de gemeenschap.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2007, 22:10   #110
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Yo Marlboro

In mijn bericht met onderwerp 'pissed off' heb ik gereageerd op uw uitlatingen.

Is het uw tactiek om, wanneer je aanvoelt uw 'gelijk' te verliezen, de discussie gewoon verder te negeren? In termen van communicatie noemen we dat trouwens: discriminatie van de communicatie.

Misschien kunnen andere forumgebruikers mij toelichten of dit inderdaad uw tactiek is? Misschien maken andere forumgebruikers, algemeen gezien, dit soort tactiek zelf ook wel mee: wanneer je een stevig antwoord terug gaf op een forumgebruiker, negeert die verder het onderwerp om zijn 'gelijk' niet te moeten afgeven?

Wanneer ik merk dat andermans standpunten meer waarheid, objectiviteit, inzichtelijkheid of wijsheid bevat dan die van mezelf, dan durf en zal ik dat aan de ander zeggen en bedank ik hem/haar daar zelfs voor.

Pallas Athena
Ach,meneer is blijkbaar gaan bleiten bij de mods hier.
Mij wel uitmaken tot wanneer tegen u eens iets gezegd word,ik ken uw soort.
Ik heb de mods niet nodig.
Oud 6 november 2007, 08:36   #111
santos
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
En waar wordt je begraven?

katholieke begraafplaatsen bestaan niet meer. Deze zijn nu van de gemeenschap.
Het zou aansluiten bij het kerkhof van de gemeenschap dus is er geen verschil.
En aangezien degene die mij begraven ook moeten betalen voor een rustplaats zie ik geen enkel verschil met hetgeen de moslims vragen.
Ons kerkhof van vandaag laat ook toe dat een pastoor daar zijn ritueel komt uitvoeren.
Oud 6 november 2007, 09:56   #112
Pallas Athena
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ach,meneer is blijkbaar gaan bleiten bij de mods hier.
Mij wel uitmaken tot wanneer tegen u eens iets gezegd word,ik ken uw soort.
Ik heb de mods niet nodig.
Yo Marlboro

Eerst en vooral, wie zegt dat ik een meneer ben? Ten tweede: ik ben niet gaan bleiten naar mods, 'k zou niet weten waarom.

Ik denk dat dergelijke poging tot het belachelijk maken van de ander nogal tekenend is voor je manier van discussiëren. Weet je eigenlijk waar het hierover ging, voor je persoonlijk begon te worden en jezelf daarin verloor?

Ik zal het eens zeggen: mijn standpunt was dat wij best tevreden mogen zijn in België of Vlaanderen of Wallonië te wonen. Een mens moet durven zeggen dat hij het eigenlijk goed heeft. En dit zei ik als reactie op jou: " alles hier gaat kapot" (en dan nog door vreemdelingen). Een zin die ik gewoon niet kan laten passeren, want het is voor mij klinkklare onzin.

Ik wens een brug te maken naar jou Marlboro. Ik begrijp in sommige gevallen van waar jou uitspraken komen. De 'vreemdeling' in ons land is niet altijd even heilig, dat weet ik. Net zo evenmin is de Belg of Vlaming of Waal altijd heilig. Probeer jij nu eens zelf een brug naar mij te maken en wat begrip te tonen voor de dingen die ik zeg. Je hoeft het daarom niet te schrijven op dit forum. Al denk je er gewoon eens over na, dan ben ik al meer dan tevreden.

Je mag wat mij betreft aan elke Mod vragen of ik hen heb gecontacteerd. Je zult zien dat je een loze beschuldiging hebt gemaakt. Elke Mod die dit zou lezen, mag zich hierover ook uiten om dit duidelijk te maken.

Probeer te begrijpen Marlboro, dat ik jou niet 'haat' of 'verafschuw' omdat jouw ideeën haaks op de mijne staan. Ik vind het gewoon erg jammer dat je er zo negatieve ideeën op nahoudt. De waarheid ligt voor mij immers anders, die is meer genuanceerd. Ik ben overtuigd, en wil je mijn inzichten meegeven. Het minste dat je dan kan proberen, is ze proberen te verstaan. Want dat is wat ik ook doe met jou standpunten. Ik probeer ze in te zien en na te gaan van waar ze komen.

Laat ons de 'strijdbijl', voor zover die er was, begraven.

Vriendelijke groeten

Pallas Athena
Oud 6 november 2007, 11:28   #113
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Yo Marlboro

Eerst en vooral, wie zegt dat ik een meneer ben? Ten tweede: ik ben niet gaan bleiten naar mods, 'k zou niet weten waarom.

Ik denk dat dergelijke poging tot het belachelijk maken van de ander nogal tekenend is voor je manier van discussiëren. Weet je eigenlijk waar het hierover ging, voor je persoonlijk begon te worden en jezelf daarin verloor?

Ik zal het eens zeggen: mijn standpunt was dat wij best tevreden mogen zijn in België of Vlaanderen of Wallonië te wonen. Een mens moet durven zeggen dat hij het eigenlijk goed heeft. En dit zei ik als reactie op jou: " alles hier gaat kapot" (en dan nog door vreemdelingen). Een zin die ik gewoon niet kan laten passeren, want het is voor mij klinkklare onzin.

Ik wens een brug te maken naar jou Marlboro. Ik begrijp in sommige gevallen van waar jou uitspraken komen. De 'vreemdeling' in ons land is niet altijd even heilig, dat weet ik. Net zo evenmin is de Belg of Vlaming of Waal altijd heilig. Probeer jij nu eens zelf een brug naar mij te maken en wat begrip te tonen voor de dingen die ik zeg. Je hoeft het daarom niet te schrijven op dit forum. Al denk je er gewoon eens over na, dan ben ik al meer dan tevreden.

Je mag wat mij betreft aan elke Mod vragen of ik hen heb gecontacteerd. Je zult zien dat je een loze beschuldiging hebt gemaakt. Elke Mod die dit zou lezen, mag zich hierover ook uiten om dit duidelijk te maken.

Probeer te begrijpen Marlboro, dat ik jou niet 'haat' of 'verafschuw' omdat jouw ideeën haaks op de mijne staan. Ik vind het gewoon erg jammer dat je er zo negatieve ideeën op nahoudt. De waarheid ligt voor mij immers anders, die is meer genuanceerd. Ik ben overtuigd, en wil je mijn inzichten meegeven. Het minste dat je dan kan proberen, is ze proberen te verstaan. Want dat is wat ik ook doe met jou standpunten. Ik probeer ze in te zien en na te gaan van waar ze komen.

Laat ons de 'strijdbijl', voor zover die er was, begraven.

Vriendelijke groeten

Pallas Athena
Nogmaals;zeg nu eens;ben je links of niet of ben je een allochtoon/moslim of niet want dat maakt voor mij weldegelijk zeer vele uit.
Ik moet van moslims niet veel weten;er zitten er op mijn werk en tzijn praktisch allemaal dezelfden.

Ik beweer nergens dat er geen miserie is met vlamingen.
Alleen zeg ik dat als je naar de gevangeniscijfers kijkt dat alleen al genoeg aantoont en als je ziet dat als er eens al dan niet terecht of onterecht een allochtoon word neergeschoten door iemand of zelfs door de poltie(wat dan meestal wel terecht zal geweest zijn) dan komen ze op straat en komen ze de boel afbreken,onschuldige mensen hun wagen afbreken en noem maar op.
Stel je maar eens voor dat ik net een wagen heb gekocht die minstens 400000bfr heeft gekost en er zo iemand die dan natuurlijk niet opgepakt is geworden mijn wagen volledig heeft doen uitbranden;wie denk je dat dat zal moeten betalen?Juist,ikzelf en met wat?Met bierschelen?Zo rijk ben ik niet dus mocht ik dat tegen komen dan is dat een financiele ramp voor mij.
Wij zijn al heel ons leven geabonneerd op gazet het volk;sla mss eens een gazet open;telkens opnieuw ondanks vlamingen met een hele hoop meer zijn lees je steeds opnieuw meer criminele feiten van allochtonen dan vlamingen en das een feit.
Bij vlamingen zal je vlugger wat tegen komen als ze gedronken hebben,helaas.
Maar mensen overvallen,banken overvallen en lastig vallen,de veel ergere dingen in mijn ogen word gepleegd door uw vrienden,ja,ik zeg uw vrienden omdat ik ondertussen na al uw commentaar al wat duidelijk is geworden.

Ik zeg het nog eens;de politiekers hier die nu al jarenlang aan de macht zijn en die hier alles maar toelaten en toegeven die zijn natuurlijk in de fout en dat gaat dan samen met alle miserie die er nu al is geweest en het ergste zal welnog komen en de kans dat we ooit zo'n toestanden krijgen zoals in frankrijk zal groter en groter worden.
De multicul is een dikke flop en word door onze strot geduwd en de mensen zijn dat beu,kotsbeu en ik ook.
Wat stelt vlaanderen nog voor als er hier steeds 1 groep bij is die steeds opnieuw hun willetje zit op te dringen en zelfs nu een eigen begraafplaats willen waar de mechelaar voor moet opdraaien?Das slechts 1 dingetje van de zovele.
Moslims kweken ook meer zeg maar dan de vlamingen;als dat zo blijft duren dan kom je al aan een mooi rekensommetje voor de komende 20-50jaar en als ze dan nog eens opgevoed worden zoals bij velen nu;dan zal het zeer zeker van kwaad naar erger gaan.
Gelijke rechten tussen man en vrouw?Ooit al van gehoord?Das nog zoiets en uw vrienden de moslims die kennen dat niet.
Oud 6 november 2007, 11:35   #114
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Nogmaals;zeg nu eens;ben je links of niet of ben je een allochtoon/moslim of niet want dat maakt voor mij weldegelijk zeer vele uit.

Ik moet van moslims niet veel weten;er zitten er op mijn werk en tzijn praktisch allemaal dezelfden.
Citaat:
Manman toch.Ik ga al zo lang naar vb meetings en dergelijke
Meer moet er niet over "Marlboro" gezegd worden...

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 november 2007 om 11:41.
Oud 6 november 2007, 13:20   #115
santos
Minister

Standaard

Citaat:

Ik beweer nergens dat er geen miserie is met vlamingen.
Alleen zeg ik dat als je naar de gevangeniscijfers kijkt dat alleen al genoeg aantoont en als je ziet dat als er eens al dan niet terecht of onterecht een allochtoon word neergeschoten door iemand of zelfs door de poltie(wat dan meestal wel terecht zal geweest zijn) dan komen ze op straat en komen ze de boel afbreken,onschuldige mensen hun wagen afbreken en noem maar op.
Stel je maar eens voor dat ik net een wagen heb gekocht die minstens 400000bfr heeft gekost en er zo iemand die dan natuurlijk niet opgepakt is geworden mijn wagen volledig heeft doen uitbranden;wie denk je dat dat zal moeten betalen?Juist,ikzelf en met wat?Met bierschelen?Zo rijk ben ik niet dus mocht ik dat tegen komen dan is dat een financiele ramp voor mij.
Wij zijn al heel ons leven geabonneerd op gazet het volk;sla mss eens een gazet open;telkens opnieuw ondanks vlamingen met een hele hoop meer zijn lees je steeds opnieuw meer criminele feiten van allochtonen dan vlamingen en das een feit.
Bij vlamingen zal je vlugger wat tegen komen als ze gedronken hebben,helaas.
Maar mensen overvallen,banken overvallen en lastig vallen,de veel ergere dingen in mijn ogen word gepleegd door uw vrienden,ja,ik zeg uw vrienden omdat ik ondertussen na al uw commentaar al wat duidelijk is geworden.

Ik zeg het nog eens;de politiekers hier die nu al jarenlang aan de macht zijn en die hier alles maar toelaten en toegeven die zijn natuurlijk in de fout en dat gaat dan samen met alle miserie die er nu al is geweest en het ergste zal welnog komen en de kans dat we ooit zo'n toestanden krijgen zoals in frankrijk zal groter en groter worden.
De multicul is een dikke flop en word door onze strot geduwd en de mensen zijn dat beu,kotsbeu en ik ook.
Wat stelt vlaanderen nog voor als er hier steeds 1 groep bij is die steeds opnieuw hun willetje zit op te dringen en zelfs nu een eigen begraafplaats willen waar de mechelaar voor moet opdraaien?Das slechts 1 dingetje van de zovele.
Moslims kweken ook meer zeg maar dan de vlamingen;als dat zo blijft duren dan kom je al aan een mooi rekensommetje voor de komende 20-50jaar en als ze dan nog eens opgevoed worden zoals bij velen nu;dan zal het zeer zeker van kwaad naar erger gaan.
Gelijke rechten tussen man en vrouw?Ooit al van gehoord?Das nog zoiets en uw vrienden de moslims die kennen dat niet.
De gevangenis cijfers tonen helemaal niets, al eens op pad geweest met een groep allochtonen? Ik wel en de kans dat je wordt aangehouden is beduidend hoger dan wanneer ik enkel met autochtonen weg ga.
En sinds wanneer is multicultureel een flop? Er wonen zoveel niet moslim nationaliteiten in ons landje en er is een groot deel dat zich wel goed aanpast. Religie is in vele gevallen de oorzaak van de problemen, maar dat is met de katholieken, scienthology, joden etc... niet anders.
U kan ook kweken we leven nog steeds in een land zonder geboortebeperking.
En inderdaad gelijke rechten tussen man en vrouw is zo goed als onbestaande bij de moslims, maar nogmaals bij de katholieken bestaat dat ook niet. Zelfs niet bij de niet gelovige. Want dat vrouwen minder verdienen als mannen is al een bewijs dat zelfs onze cultuur niet het principe van gelijke rechten toepast.
Oud 6 november 2007, 13:43   #116
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door santos Bekijk bericht
En inderdaad gelijke rechten tussen man en vrouw is zo goed als onbestaande bij de moslims, maar nogmaals bij de katholieken bestaat dat ook niet. Zelfs niet bij de niet gelovige. Want dat vrouwen minder verdienen als mannen is al een bewijs dat zelfs onze cultuur niet het principe van gelijke rechten toepast.
Stop toch eens met dat vergoelijken altijd.

Moslims hebben geen respect voor vrouwen.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 13:46   #117
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht

Zijn Vlamingen dan voortrekkers?

Het aantal moppen over vrouwen is niet op honderd handen te tellen
Oud 6 november 2007, 13:55   #118
santos
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht

En waarom wel?
Omdat je moet toegeven dat het niet enkel fout zit bij hun?
Oud 6 november 2007, 14:58   #119
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove Bekijk bericht
Dat "haten" in je titel is wel sterk uitgedrukt, duvelke. Je nuanceert het in je openingspost, maar toch. Ik associeer het woord haten toch met iets emotioneel, iets passioneel zelfs. Haat en liefde gaan vaak samen, "Odi et amo" schreef Catullus. Je ex-lief kan je haten, of je ouders, maar politieke tegenstanders? Daar heb je hoogstens een hekel aan, of die verafschuw je misschien, maar daarom haat je hen nog niet.

Maar goed, waarom heb ik een hekel aan het VB?
Omdat al hun ideeën volledig in tegenspraak zijn met de mijne, omdat hun mensvisie het omgekeerde is van mijn mensvisie, omdat ze rechts zijn en ik links ben, omdat ze conservatief zijn en ik progressief, omdat ze autoritair zijn en ik libertair, omdat ze xenofoob zijn en ik internationalist. Indien ik niet mijn uiterste best zou doen om hun ideologie te bestrijden met alle politieke middelen (en zonder legale truukjes), dan zou ik een masochist zijn. Ik ben niet van plan om mij als een kieken zonder kop naar de slachtbank te laten leiden. Een maatschappij waar het VB-denken de hegemonie zou hebben, zou een harde, repressieve, onvrije en angstige maatschappij zijn.
Amen
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 15:45   #120
Ovidius
Parlementslid

Ovidius's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
Waarom denk je dat er zoveel mensen anti-belang zijn?
Omdat ze teveel spreken met de kont ipv met de mond.

Op het forum vindt je er staaltjes genoeg van.
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be