Los bericht bekijken
Oud 25 januari 2008, 12:26   #139
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
mijnheer, met uw staat van wetenschap, zou u toch moeten weten dat de Mau-Mau, hun vuurwapens zelf produceerden met een stalen pijp.

iedereen die enig inzicht heeft in mechanika, kan een vuurwapen, en zeker voor eenmalig gebruik.
wanneer alle vuurwapens zijn afgeschaft, zal er wel een of andere slimme mer keukenzout en houtskool een bommekke fabriceren.

dus legaal of ilegaal, U zal alleen de gehoorzame burger ontwapenen. degene die het niet wil zal zich zelf wel ietske fabriceren.
in 1960 werden er reeds revolverkens gemaakt in de fabriek van FN gentbrugge. en dat was een fabriek om pullovermachines te maken.

als men geredschap heeft, maakt men het zelf!

Ik denk dat het dodental door vuurwapens zeer hoog zal liggen indien de maumau wapenindustrie toeslaat!
Ik zie het al gebeuren: een overval met blaaspijpen en machtetes op de bank van Lauwe. En LACHEN dat ze zullen doen!

Ik weet dat wapenliefhebbers ALLES zouden doen om hun fallusprobleem, het bezitten van een minderwaardigheidscomplex en een klein pietje, te blijven compenseren door de held uit te hangen met een groot speelgoedje dat "pang!" zegt.
Maar sta me toe om met hun verweer te lachen
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden