Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
Tussen haakjes, met alle respect voor de individuele vrijheid, waar ik volledig voorstander van ben. Maar liberalisme impliceert niet dat ieder zo maar in alles z'n zin krijgt. Dan ben je libertair, zonder rekening te houden met de schade die kan worden berokkend aan andere individuen.
|
Dat brengt ons bij het volgende: zou holebi-adoptie an sich schade berokkenen aan andere individuen? Het antwoord: neen. Waarop baseer ik mijn antwoord? Niet op persoonlijke voorkeur, maar op een rapport dat zich baseert op tig studies en dat tot de conclusie kwam dat het niet uitmaakt of een kind door hetero's of door holebi's wordt opgevoed.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
|