![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So true.
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als je me ooit eens zou weten te vertellen hoeveel lesbische koppels beroep doen op adoptie. Ik denk dat er eerder alleenstaande vrouwen zijn met een accident de parcours en pas nadien plots zogezegd lesbisch worden, omdat ze het leven met een vent niet meer zien zitten. Laatst gewijzigd door Rudy : 25 januari 2008 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Bon, we zijn nu tot de bron gekomen van jouw afkeer tot adoptie door holebi's. Goeie ouderwetse bekrompenheid t.o.v. seks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 |
|
![]() Van wetenschappelijk onderzoek moeten de tegenstanders van holebi-adoptie het alleszins niet hebben.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
|
![]() Citaat:
"Why do you experts always think you're right?" "Why do you think, that the more inexpert you are, the more likely you are to be right?" ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 26 januari 2008 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
|
![]() Veel verstand is inderdaad niet iets dat doorgaans wordt geassocieerd met het volkomen negeren van sociologisch, psychologisch én antropologisch onderzoek.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 26 januari 2008 om 01:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
|
![]() Citaat:
En om dat te begrijpen, heb je geen "wetenschappelijk" onderzoek nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beweer ik hiermee dat het verboden zou moeten worden dat twee mannen een kind opvoeden? Neen, want dit is tegen de wet die ieder gelijke rechten geeft. Dit belet niet dat bij de mogelijke toewijzing, en indien ik zou mogen beslissen wie de adoptieouders worden, het heterostel voorrang zou krijgen, tenminste indien een vruchbaarheidsprobleem zou beletten dat het stel op natuurlijke manier kinderen krijgt. Dus, geen fantasiekes gestoeld op "iets meer kleur in huis". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, dat kind is ook een individu, heeft ook rechten, ook al is het nog niet in staat z'n mening te uiten. Ik zeg ook niet adoptie door homo's moet verboden worden, ik begrijp ook wel de kinderwens van twee mannen. Ik vind wel dat er mag gewerkt worden met prioriteiten. Is daar iets antiliberaals aan ? Als twee mannen in staat zijn een kind een betere toekomst te geven, dan is daar niets mis mee. Mooi zelfs van die mannen. Maar ik begrijp je wel Liberalist. Uiteindelijk gaat het om de eeuwige discussie tussen een kinderwens, idd ook een individuele vrijheid, een kinderwens die zonder adoptie door twee mannen nooit kan verwezenlijkt worden, maar anderzijds een kind dat zelf nog niet in staat is om te kiezen. Kinderen zijn geen barbiepoppen hé. Tussen haakjes, met alle respect voor de individuele vrijheid, waar ik volledig voorstander van ben. Maar liberalisme impliceert niet dat ieder zo maar in alles z'n zin krijgt. Dan ben je libertair, zonder rekening te houden met de schade die kan worden berokkend aan andere individuen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |