Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
Een gentleman blijft altijd hoffelijk, zelfs wanneer de waarheid hem niet aanstaat.Dus een gentleman bent u zeker niet, ook al doet u zich zo voor.
'Belgicisten', 'linksen','rechtsen' 'grip krijgen' 'rancuneus' 'venijnig'? Waar bent u toch in hemelsnaam mee bezig? Goedkope etikettenplakkerij noem ik dit. Ik verhaal gewoon wat er gebeurd is (WO I+ II)) en wat er nu nog aan het gebeuren is (NSV). U probeert er een andere wending aan te geven, zodat het beter past in uw idealen van een denkbeeldig Dietsland of welke naam u er ook aan geven wil. Maar u doet aan geschiedsvervalsing, hoe men het ook keert. U probeert aan deze episode een 'revisionistische' draai te geven. Wat niet erg pleit in uw voordeel moet ik zeggen.
|
U heeft toch een eigenaardig begrip van hoffelijkheid. Een plagerig 'menneke' vindt u niét hoffelijk maar mensen ideologieën aankleven waarmee ze geen enkele affiniteit hebben wél?
U beschuldigt mij, maar ook anderen, in het wilde weg. Het is ironisch te zien dat juist ú de term 'etiketplakkerij' gebruikt. U linkt mij aan 'NSV, Dietsland, geschiedsvervalsing en revisionisme'. Ik weet niet waar u dit vandaan haalt maar fraai is het allemaal niet.
Om uw ondemocratische België te verdedigen gebruikt u dezelfde retoriek als Hans1 en zelfs Erlich maar het plakt niet (meer). Ook uw Hollanderhaat is achterhaald. Steeds meer mensen beseffen dat België niet werkt en zijn op zoek naar positieve, democratische oplossingen. Dat u het er moeilijk mee heeft blijkt uit uw berichten.