Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix
dit is gewoon kwatsj, echtwaar man, sorry dat ik uw creationistische ballon nu effe doorprik maar het is écht zever
Toon gij maar eens aan waar de dino's van de voorbije tweeduizend jaar zijn gebleven. Hun botten dus hé.
Eerder hebt ge gesteld dat deze door mensen werden gezien en dat wij ze heden ten dage als "draken" (cfr middeleeuwen) kennen. Toon dat verdomme aan ipv rond de pot te draaien. Welke recente aardlagen (kwartair tijdperk) bevatten deze remains? Wélke??
|
Misschien is dit nieuws voor u, maar creationisten stellen dat zowat alle grondlagen tijdens of kort na de zondvloed zijn gevormd.
Fossilisering heeft trouwens wel bepaalde omstandigheden nodig waarbij een zondvloed perfect zou zijn, daarentegen die miljoenen jaren volgens de evolutie zouden nooit dit soort van fossielen voortbrengen. Er is trouwens een probleem voor de evolutie als die wil beweren dat alle grondlagen over een periode van 100den miljoenen jaren zijn gevormd. Er zou moeten ruimtestof worden aangetroffen tussen de grondlagen en dat ontbreekt nl of er zou moeten erosie zijn en ook daar is geen spoor van te vinden.
Ik denk dat als er voldoende geld ter beschikking was we beter konden doen dan enkel botten en dat we een levende sauriër zouden kunnen vinden wellicht wel een zeereptiel en geen landdino, maar misschien dat een pterodactyl ook nog wel kan gevonden worden als men er echt naar wil zoeken. Vorige eeuw alleen al zijn er zo een 20 000 mensen die beweren dat ze een dino(ik heb dan zowel over vliegende, zwemmende als op het land levende soorten) hebben gezien.
Er zijn talloze geschriften van de afgelopen paar duizend jaar over dino's, maar ja men wil ze niet accepteren ... omdat ze niet passen in de evolutieleer.