Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Zal het je uitleggen:
De VRT is een obediëntie van het Belgische establishment...je zou er hun beschamende nota "DE VRT en de democratische samenleving" kunnen op nalezen maar het gaat veel verder dan dat...
De rest van de pers wordt voor 72% �* 80% bevolkt door linkse tot extreem linkse journalisten. (UGent 2003)
Zie je nu hoe het zit?
Indien niet: draai dan eens de knop van de VRT open en probeer eens een weekje met een open geest naar hun aktualiteitsprogramma's en nieuwsberichten te kijken en scan dan daarna de bloggosfeer eens af...
En als je het dan nog altijd niet begrijpt...wel...doe dan zoals ik en abonneer je op AN (Achter het nieuws)...
Good luck bro...
|
1. geef eens een link of tenminste een quote uit die Studie van de Ugent waarin staat dat "72% �* 80% bevolkt door linkse tot extreem linkse journalisten".
Anders stel ik nu dat:
"51% a 60% bevolkt wordt door klootschieters en vogelpikkers. KULeuven 2004"
2. Wat is er volgens u een beschamende passage uit hun nota "DE VRT en de democratische samenleving"
Volgens mij zit jij hier gewoon populistische stellingen vanuit dit artikel:
http://www.vlaamsbelang.be/0/713/
te herkauwen.
Zeg eens wat
jouw het meest als beschamend overkomt in die Nota.
"Kritisch, in godsnaam kritisch"
3. Ik kijk naar de VRT. en naar VTM en naar BBC en NOS en daaruit probeer ik dan te zien hoe of wat er hier of ginder aan de hand is. Ik hou me niet aan 1 nieuwsbron.
Kijk
jij wel objectief??
4. One of the reasons for conspiracy theories is an assumption that people in high places always know what they are doing. When they do something that makes no sense, devious reasons are imagined by conspiracy theorists, when in fact it may be due to plain old ignorance and incompetence.
- Thomas Sowell