Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax
Puntjes 1 tem 3 van je bewijsje.
|
Je bazelt maar wat. De uitzonderingsituatie wodrt al in punt 1 gemeld.
Citaat:
Waarmee je opnieuw eigenhandig je bewijs teniet doet. Als je je bewijs opbouwt op basis van oorzaak en gevolg die onlosmakelijk verbonden zijn, dan kan je niet halverwege veronderstellen dat er ergens iets geweest is zonder oorzaak.
|
Dat is geen veronderstelling, maar een logische conclusie. Als er bij jou thuis een grote plas water op de vloer ligt, ga je ook naar een lek zoeken. Jezal automatisch concluderen dat er ergens water binnensijpelt.
Citaat:
Aangezien het hier niet gaat over wat evolutionisten geloven of niet, is dat irrelevant.
|
Als je het allereerste begin niet relevant vindt; begin er dan ook niet over.
Citaat:
Menselijke psychè, zeker in het geval die overschaduwd is door een geloof in een fictief iets, is zo rechtlijnig niet.
|
Hét argument bij uitstek! De gelvige heeft ongelijk want hij is gelovig(!)
Citaat:
Die doen er ook niet toe; jij poneert hier stellingen, dan moet je ook maar bereid zijn om de bemerkingen erop aan te pakken. Daar slaag je niet in.
Je geeft trouwens nergens aan waarom de mens het summum zou zijn, laat staan dat je het ook effectief bewijst.
|
Ik geef niet eens aan dat de mens het summum is, laat staan dat ik zou zeggen waarom of zou pogen dat te bewijzen.
Heb jij de stelling eigenlijk wel eens gelezen?
Citaat:
In een atoombom worden nieuwe elementen uit oude elementen gemaakt, samen met een massa energie, door één simpel neutron. QED.
|
Dat weet ik.
En wat ik ook weet is dat de stelling blijkbaar te moeilijk voor je is, ezien je argumentatie.
Neem me niet kwalijk.
Paulus.