Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
O,jawel,U stelt in een post hierboven dat volgens U homosexuelen wel mogen trouwen met iemand van het andere geslacht...
|
Juist gelijk een ander, inderdaad.
Citaat:
Staat U met zulk een redenering er wel eens bij stil dat zo een huwelijk allesbehalve gelukkig zal zijn...
|
Dat is een grote waarschijnlijkheid.
Citaat:
Ik heb jaren geleden op mijn werk zo 2 mannen gekend die volgens de christelijke geplogenheden gehuwd waren voor de kerk er jaren ongelukkig weten bijlopen,net zoals hun vrouwen....
Tot zij besloten met elkaar gaan samen te wonen én te scheiden van hun echtgenotes...
Het resultaat is nu dat van die destijds 4 ongelukkige personen de situatie nu veranderd is naar 6 gelukkige personen aangezien hun vrouwen terug hertrouwd zijn...
|
Ik begrijp dat allemaal wel, maar je kunt door deze gegevens niet stellen dat ik iets tegen homoseksuelen alsdusdanig zou hebben.
Van mij moeten zij niet trouwen hé?! Maar zeggen dat zij minder mogen of en ander is ook niet helemaal juist.
Men heeft niet aan de kandidaatsvoorwaarden voor een huwelijk moeten tornen, maar aan de bepalingen van het huwelijk zelf.
En dat is wat anders.
Paulus.