Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramon djv
Geef eens een voorbeeld van zo'n actie en waartegen die zou moeten worden ondernomen, want ik zie dat ook in andere posts van je terugkomen. Je hebt het hoop ik toch niet over geweld?
mvg
Ramon
|
Mijn voorkeur gaat uit naar het ludieke, maar blijkbaar wordt dat niet aanvaard hier en daarom vrees ik dat het wel eens in geweld kan uitdraaien, zoals men nu bezig is. Het is eerder mijn bedoeling dat te voorkomen, maar gezien de freedom of speech hier in dit land ... geef ik mijn opzet weinig kans van slagen.
Zo zou ik op de eerste plaats oproepen tot een boycott van dit forum. Per PM kan ik mensen links geven naar andere fora, waar men nog wel kan discussiëren zonder gestapo beleid.
Daarnaast raadt ik ook aan om zoveel mogelijk actief te worden op fora buiten de EU, vooral Amerikaanse, waar je nog wel redelijk wat vrijheid hebt, als je de taal machtig bent om het wanbeleid in dit land wereldkundig te maken.
Dat is mijn eerste doelstelling. De wereld zou moeten weten hoe het er hier in België aan toe gaat. Verschillende van mijn buitenlandse vrienden zijn al op de hoogte dat het hier zeker geen vrij Westers land is en ik hoop ooit dat de grote kopstukken zich eens met Brussel gaan moeien.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat we hier ooit een staatsgreep krijgen, zodat er terug orde op zaken kan gesteld worden, of dat we een buitenlandse interventie krijgen, zodat bepaalde wantoestanden hier eens gedaan zouden zijn.
Ik ben het nazi-regime hier meer dan beu.