![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#63 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja, ik heb op dit forum leren haten en dat steek ik niet onder stoelen en banken. Citaat:
Nee, ik ben geen misdadiger of terrorist, maar heb het land aan ons systeem en wat hier democratie genoemd wordt. Toch heb ik geen zin om de gevangenis in te draaien, enkel voor gedachten, waarvan ik goed weet dat ik ze niet zal uitvoeren, tenzij er geen andere optie meer is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Een rat is een heilig dier bij de hindoes. Als zelfs een minister mij mestkever en parasiet mag noemen, heb ik wel de indruk dat we hier dus met twee maten en twee gewichten bezig zijn.
Een mestkever is trouwens heilig bij de Egytenaren. Wat is dus eigenlijk een belediging? Hier zit zelfs iemand met de naam "linkse rat". Daar doelde ik dus meer op. Blijkbaar ergeren ze zich aan poco, aan rat aan om het even wat. Vraagje: als we iedereen gaan bannen, omdat die iets zou zeggen wat een ander niet graag heeft, hebben we hier dan nog posters over? Daarnaast ga ik er geen doekjes om vinden dat betrokken persoon het enige forumlid is dat me hier al zo ver gekregen heeft, dat ik hem zeker niet IRL wil ontmoeten, gezien ik dan niet meer insta voor mijn eigen daden. Hij heeft me hier al minder fraai behandelt en speelt altijd met edit om zijn straf te ontlopen. Mijn haat voor deze persoon is echt en ik hoop oprecht voor hem dat hij me nooit IRL tegen zal komen. Sorry, maar dat "rat" schrijven is me nog een stuk inhouden. Ergens is die provocateur de moeite niet om je mee in te laten, maar hij gaat zo ver, dat ik hem perfect begrijp, als hij altijd slachtoffer is van bepaald geweld. Laatst gewijzigd door Boadicea : 2 september 2008 om 19:27. |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() ikzelf ben ook totaal onverwacht met strafpunten (de volle 8) geconfronteerd geweest. Ik begrijp de redenering erachter en weet nu dat ik dat woord niet meer kan gebruiken. Met plezier zit ik mijn straf uit zonder wet "Lejeune"
![]()
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Het spijt me dat ik geen masochist ben. Ik heb duidelijk gemaakt dat jij niet degene was die met een verkrachting lachte. Deze rechtzetting was terecht, gezien de verwarring die mijn post veroorzaakte, maar als jij me verder blijft beledigen, weet ik niet waarvoor ik me moet verontschuldigen. Ik ben wie ik ben en heb geen zin om een masker te dragen. Als iets me niet zint, zeg ik het. Dat probeer ik op een zo deftig mogelijke manier te doen, maar blijkbaar kan het hier nooit goed genoeg zijn. Vergeef me dat ik het niet onder stoelen of banken steek, dat ik bepaalde mensen rauw lust, want ik ben dus niet schijnheilig. Ik maak er geen probleem van dat ook gewoon te zeggen. Mensen die me erover gekregen hebben en die ik niet kan luchten, mogen dat van mij gerust weten. En nee: voor jou kan ik tot op zekere hoogte nog respect hebben. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() gaat dat hier chillen met die billen worden, of een bitchfight ?
Ik gok erop dat die rechtse die linkse vijf haren uitrukt. |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Drosophila heeft hier weer eens bewezen wat ze waard is en me weer eens 4 strafpunten gelapt. Geen probleem. Jullie mogen dit forum van mij hebben. Volgens mij is het echt tijd dat we hier inderdaad stoppen met discussiëren, want dat lost toch niets op. Het wordt tijd voor echte acties.
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
mvg Ramon Laatst gewijzigd door Ramon djv : 3 september 2008 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Zo zou ik op de eerste plaats oproepen tot een boycott van dit forum. Per PM kan ik mensen links geven naar andere fora, waar men nog wel kan discussiëren zonder gestapo beleid. Daarnaast raadt ik ook aan om zoveel mogelijk actief te worden op fora buiten de EU, vooral Amerikaanse, waar je nog wel redelijk wat vrijheid hebt, als je de taal machtig bent om het wanbeleid in dit land wereldkundig te maken. Dat is mijn eerste doelstelling. De wereld zou moeten weten hoe het er hier in België aan toe gaat. Verschillende van mijn buitenlandse vrienden zijn al op de hoogte dat het hier zeker geen vrij Westers land is en ik hoop ooit dat de grote kopstukken zich eens met Brussel gaan moeien. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat we hier ooit een staatsgreep krijgen, zodat er terug orde op zaken kan gesteld worden, of dat we een buitenlandse interventie krijgen, zodat bepaalde wantoestanden hier eens gedaan zouden zijn. Ik ben het nazi-regime hier meer dan beu. Laatst gewijzigd door Boadicea : 3 september 2008 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2008 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom een tegenspraak ??? Een staatsgreep of buitenlandse interventie is daarom geen nazi-regime ...
![]() Citaat:
![]() Een grapje ??? ![]()
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is een beetje als het kleine schrale kleutertje met de scheve tandjes en het ziekenkasbrilletje op de speelplaats die alles gaan doorklikken aan de meester. |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() edit
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2008 om 21:03. |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Eur. Commissievoorzitter