Los bericht bekijken
Oud 4 september 2008, 23:28   #307
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv Bekijk bericht
Dan maar afschaffen die boel... (subsidies voor achtergebleven gebieden)?

In een grote logge organisatie zijn altijd 'mindere' beslissingen!
Alles kan beter...... Ik heb ook geen verklaring waarom Portugal achterblijft op bv Spanje... niettegenstaande er ook vooruitgang is in Portugal!!
't zullen de Moslims wel weeral zijn zeker??
Ik kan best sympathie opbrengen voor de underdogs maar de dingen bekijken vanuit het perspectief van de verkleuterde wereldverbeteraar gaan ons niet echt vooruit helpen.

Als u stelt dat er een grote logge organisatie is die zijn mindere beslissingen kent dan moet men zich

1) afvragen waarom die organisatie log en inefficiënt werkt en hoe dit kan verbeterd worden

2) een analyse maken van de mindere beslissingen en er op kunnen anticiperen

Zomaar de dingen aanschouwen en zeggen dat het niet anders kan geeft blijk van een onverantwoorde houding waarbij noch de steungevende noch de steunontvangende partij gebaat zijn. Als er hier kritiek wordt op geleverd dan lijkt mij die constructief te zijn en moet hier niet verkrampt op worden gereageerd.

Ik stel ook vast dat u zich steeds ergert aan het willens nillens erbij sleuren van moslims in veel topics en nu bent u degene die hier mee komt aandraven en dit geheel off-topic. Beetje duiding graag Alvin?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden