Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL
Dat is zonder meer waar, maar ik vind het vreemd om dan van een 'Calvinistisch Nederland' te spreken. Sinistra probeert in elke draad zijn gezaag over hoe Angelsaksisch en/of calvinistisch Nederland wel niet is door te drijven wat ik telkens pareer.In Limburg is trouwens inderdaad het grootste gedeelte van de bevoking praktiserend Rooms-Katholiek.
|
Zeg eens, zeurpiet. Wie zal het nou het beste weten? Ik, die 26 jaar lang in Vlaanderen heeft gewoond of jij vanuit je flatje in Den Haag. Mijn familie zijn allen Vlamingen van het Antwerpse centrum tot het Oost-Vlaamse Oudenaarde en ze hebben allen dezelfde mening hoor. Ik respecteer heb als mijn familie als mens maar hun politieke ideeën zijn ver van respectabel te noemen. Amerika, Israël, Hollanders worden steeds op 1 of andere manier in een slecht daglicht gesteld. Blijf maar gerust dromen hoor, jouw ideeën zijn zijn minstens 100 jaar te laat....
P.S: De Limburgers in Nederland zijn mss hoofdzakelijk Rooms-Katholiek, de sporen van de protestantse overheersing zijn nog steeds aanwezig, ook in Limburg.