Discussie: Gaza
Los bericht bekijken
Oud 30 december 2008, 20:45   #23
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik betreur de stuitende hypocrisie van mensen die beweren dat ze de slachtoffers betreuren die ze volop aan het maken zijn terwijl ze bezig zijn met het gooien van tonnen aan explosieven op stedelijk gebied.

Ik neem aanstoot en wordt wrevelig van de hypocrisie van massamoordenaars die krokkodillentranen plengen halverwege hun massamoord.
ik herinner me hetzelfde scenario bij de libanon oorlog. Tegelijk de bevolking 4 weken zwaar bombarderen en dan komen vertellen " we are the friends of the libanese people" . Nu gebeurt hetzelfde in Gaza. compleet pervers en ziek...

Citaat:
(disclaimer en tevens nota aan de mods: ik wil niet beweren dat de auteur een hypocriet is. Ik druk louter mijn persoonlijke afkeur van hypocrieten uit. Dat is niet bedoeld als een persoonlijke aanval maar als een zeer nauwgezette en correcte analyse van de inhoud van het geschrevene. Ik wil hiermee ook geenszins suggereren dat hypocrieten of andere mensen met een mentale of fysieke handicap of van joodse origine minderwaardig zouden zijn en bijvoorbeeld zelf het slachtoffer zouden moeten worden van de daden die ze stellen of goedpraten. Tevens wens ik geenszins op te roepen tot daden van agressie of geweld tegen de hierboven omschreven hypocrieten, mensen met een mentale of fysieke handicap of van joodse origine ook als dat mijn persoonlijke emoties zou bevredigen en van de wereld een betere plaats maken. In laatste instantie wens ik geenszins te suggereren dat joden of mensen met een mentale of fysieke handicap van de planeet zouden moeten verwijderd worden in functie van mijn emoties noch dat dat van de wereld een betere plaats zou maken. Ik wens ook geenszins te suggereren dat joden mensen zouden zijn met een fysieke of mentale handicap of noodzakelijkerwijs hypocrieten.)

([i]disclaimer van de disclaimer, tevens nota 2 aan de mods: Gezien de gevoeligheid van het thema wens ik te benadrukken dat de opsomming in mijn vorige disclaimer van joden, mensen met een mentale en fysieke handicap en hypocrieten geenszins moet opgevat worden als een veralgemening van joden. Noch moet het begrepen worden als een veralgemening van mensen met een fysieke of mentale handicap met hypocrieten of andersom. Ik wens tevens voor alle duidelijkheid te benadrukken dat ook mensen met een andere huidskleur hieronder niet noodzakelijkerwijze verstaan moeten worden. Laat staan mensen met een andere religieuze achtergond, ethnische afkomst of seksuele voorkeur[/I
euh waarom doe je dit ?
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden